• چهارشنبه / ۲۸ دی ۱۴۰۱ / ۱۴:۱۷
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1401102819563
  • خبرنگار : 50177

یک مسئول:

امپراتوری رسانه‌ها مهمترین بخش محافظ خانواده را مورد هجمه قرار داده است

امپراتوری رسانه‌ها مهمترین بخش محافظ خانواده را مورد هجمه قرار داده است

ایسنا/لرستان مسئول امور بانوان نهاد رهبری در دانشگاه‌ها و مدارس کشور گفت: امپراتوری رسانه‌ها مهمترین بخش محافظ خانواده که بانوان هستند را مورد هجمه قرار داده است.

دکتر مرضیه عزتی، امروز ۲۸ دی‌ماه در آیین تجلیل از برترین‌های جشنواره بانوی تمدن‌ساز ایران اسلامی که در سالن اجلاس جهاد کشاورزی لرستان برگزار شد، با بیان اینکه بستر لازم تمدن‌سازی برای بانوان ایران اسلامی وجود دارد، افزود: امروز تفکر و نگاه رضاخانی می‌خواهد سرمایه بانوی ایرانی که حجاب و عفاف است را مورد هجمه قرار دارد.

وی با بیان اینکه امپراتوری رسانه‌ها دست به دست هم دادند و مهمترین بخش محافظ خانواده که بانوان هستند را مورد هجمه قرار داده، عنوان کرد: دشمن سال‌هاست متوجه منزلت زن و مادر شده است و می‌داند اگر قرار باشد کشوری نباشد باید خانه‌ای نباشد و اگر قرار است خانواده‌ای نباشد باید بانوی خانه مکرم نباشد.

مسئول امور بانوان نهاد رهبری در دانشگاه‌ها و مدارس کشور با بیان اینکه تفسیر سوره قدر، تشبیه بانوی آب و آیینه یعنی حضرت زهرای مرضیه (س) بوده که به لیله‌القدر تشبیه شده است، گفت: تمدن غرب تکثرگراست و می‌گوید همه چیز برای همه و در مقابل تمدن اسلامی به کوثر می‌پردازد که نه تنها سرچشمه بوده بلکه خیل عظیم در جریان است.

عزتی با طرح این سوال که مهریه حضرت حوا چیست؟ عنوان کرد: تعلیم آیین خداوند توسط آدم به حوا مهریه حوا بوده است.

وی با تاکید براینکه نبوت مسئولیتی اجتماعی در راستای تربیت نسل بشر بوده است، تصریح کرد: بانوان امروز دوشادوش مردان با حفظ مسائل خانوادگی و عفت و با داشتن امنیت برای اعتلای ایران اسلامی در تلاش هستند.

مسئول امور بانوان نهاد رهبری در دانشگاه‌ها و مدارس کشور با بیان اینکه فرهنگ غرب و تمدن شیطان در مواجهه با تمدن حق است و می‌گوید مرد به تعالی می‌رسد و زن می‌تواند وسیله و پایه‌ای برای این تعالی باشد، تاکید کرد: تمام روایات، آیات و فرمایشات امامین انقلاب این است که زن و مرد به صورت یک پنج ضلعی هستند که بهم تکیه داده و کلبه‌ای را تشکیل می‌دهند تا هر دو با هم به تعالی برسند و فرزندانی شایسته تربیت کنند.

عزتی در ادامه با بیان اینکه کمتر جشنواره‌ای با محوریت و موضوعات مادری، دختری، همسری و کنش‌گری عفیفانه اجتماعی نظیر جشنواره بانوی تمدن‌ساز در کشور داشته‌ایم، افزود: برگزاری این جشنواره بسیار کار ابتکاری و ارزشمند بوده است.

به گزارش ایسنا در این مراسم از بانوان تمدن ساز در بخش حوزوی، اجتماعی، دانشگاهی، دانش‌آموزی، معلولین، شاغل، خانه‌دار، دانشجویان، فرهنگیان، فرزندآوری، روستایی و عشایری و همسر شهید زنده با اهدای لوح و تندیس جشنواره تقدیر شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha