• دوشنبه / ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ / ۱۱:۳۵
  • دسته‌بندی: چهارمحال و بختیاری
  • کد خبر: 1401111712825
  • منبع : نمایندگی چهارمحال و بختیاری

افزایش ۲۳ درصدی پذیرش دانشجو در دانشگاه جامع علمی کاربردی چهارمحال و بختیاری

افزایش ۲۳ درصدی پذیرش دانشجو در دانشگاه جامع علمی کاربردی چهارمحال و بختیاری

ایسنا/چهارمحال و بختیاری سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی چهارمحال و بختیاری گفت: بهمن‌ماه امسال پذیرش دانشجویان دانشگاه جامع علمی کاربردی استان نسبت به سال گذشته ۲۳ درصد افزایش داشته است.

غلامرضا آقابابایی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به اعلام نتایج پذیرش دوره‌های کاردانی فنی، کاردانی حرفه‌ای، مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه‌ای ناپیوسته نظام آموزش مهارتی بهمن‌ماه سال ۱۴۰۱ در پایگاه الکترونیکی سازمان سنجش آموزش کشور، بهمن‌ماه امسال پذیرش دانشجویان دانشگاه جامع علمی کاربردی استان نسبت به سال گذشته ۲۳ درصد افزایش یافته که این نشان ازاستقبال مطلوب از این دانشگاه است.

وی افزود: پذیرفته‌شدگان به منظور جهت ثبت نام و انتخاب واحد از  روز یکشنبه ۱۶ بهمن تا ساعت ۲۴ روز چهارشنبه ۱۹ بهمن‌ماه جهت ثبت‌نام و انتخاب واحد ابتدا به سامانه جامع آموزشی هم‌آوا به آدرس www.edu.uast.ac.ir مراجعه و ضمن مطالعه راهنمای ثبت‌نام نسبت به بارگذاری مدارک به صورت غیرحضوری اقدام و سپس با در دست داشتن اصل مدارک به مرکز آموزشی قبولی مراجعه کنند.

آقابابایی تصریح کرد: در پذیرش بهمن ماه سال ۱۴۰۱ دانشگاه جامع علمی کاربردی چهارمحال و بختیاری در ۶۹ کد رشته محل کاردانی و ۶۳ کد رشته محل کارشناسی و در ۸ مرکز آموزش علمی کاربردی استان دانشجو پذیرفته است و در حال حاضر  ۲۹۴۱ دانشجو (بدون احتساب ورودی های جدید ) در این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند.

سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی چهارمحال و بختیاری در پایان خاطرنشان کرد: پذیرفته‌شدگان باید در مقطع کاردانی حداکثر تا تاریخ ۳۱ شهریورماه ۱۴۰۱ از مقطع متوسطه و در مقطع کارشناسی حداکثر تا تاریخ ۳۰بهمن ماه ۱۴۰۱ از مقطع کاردانی دانش‌آموخته شده باشند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha