• جمعه / ۳۱ شهریور ۱۴۰۲ / ۰۸:۳۷
  • دسته‌بندی: توپ و تور
  • کد خبر: 1402063119224
  • خبرنگار : 71552

عطایی: مطمئن بودیم تایلند را می‌بریم

عطایی: مطمئن بودیم تایلند را می‌بریم

سرمربی تیم ملی والیبال ایران پس از پیروزی شاگردانش برابر تایلند گفت: بازی بدی نبود. به هر حال فاصله والیبال ما با تایلند به نسبت زیاد است و مطمئن بودیم پیروز بازی خواهیم شد. کادر فنی و بازیکنان تدابیر لازم را انجام دادند و بازی خوبی انجام شد.

به گزارش ایسنا، بهروز عطایی بعد از پیروزی بر تایلند و صعود به نیمه‌نهایی بازی‌های آسیایی اظهار کرد: بازی بدی نبود. به هر حال فاصله والیبال ما با تایلند به نسبت زیاد است و مطمئن بودیم پیروز بازی خواهیم شد. کادر فنی و بازیکنان تدابیر لازم را انجام دادند و بازی خوبی انجام شد. مسلط‌تر از تایلند بازی کردیم. خوشبختانه توانستیم تایلند را شکست دهیم. تلاش بازیکنان بود که از این مرحله عبور کردیم. امیدواریم برای بازی بعدی شرایط خوبی داشته باشیم.

او درباره حریف بعدی تیم ملی والیبال در دور نیمه‌نهایی گفت: اکنون قطر از بحرین فکر می‌کنم عقب است. برنده قطر و بحرین با برنده کره و پاکستان بازی می‌کند برنده آن دیدار با ما بازی خواهد کرد. ممکن است قطر، پاکستان یا کره باشد.

سرمربی تیم ملی والیبال در ادامه گفت: من فکر می‌کنم که اصولا وقتی مصاحبه می‌شود خبرنگار خودش و رسانه‌اش را معرفی می‌کند. رسانه‌ای صحبتی کرد، البته صحبت ورزشی بود و بازیکنان ما هیچ اطلاعاتی از بابت این موضوع نداشتند. اعلام کردیم با رسانه‌هایی صحبت کنند که لوگوی رسانه‌های ایران را دارند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۰۶-۳۱ ۱۳:۱۵

اونایی که میگفتن عطایی حیا کن کجان الان..؟

avatar
۱۴۰۲-۰۶-۳۱ ۲۲:۱۵

ناراحت نباش آقای عطایی ' الان یک ست به تایلند واگذار کردی و با همین سرعتی که ورزش ایران منجمله والیبال عقب کرد دارد ' تا چند سال آینده منتظر باخت به آنها و دیگران باشید.

avatar
۱۴۰۲-۰۷-۰۱ ۰۹:۱۲

سلام عجب بدبختی این عطایی میگه ما مطمئن بودیم تایلند و می‌بریم..نه توروخدا بیا به اونم بباز

avatar
۱۴۰۲-۰۷-۰۱ ۱۰:۵۱

بدبختی والیبال ما به کجا رسیده که بردن تایلند ومیانمارم افتخاره براشون