• شنبه / ۲۲ مهر ۱۴۰۲ / ۱۶:۰۳
  • دسته‌بندی: مرکزی
  • کد خبر: 1402072215305
  • خبرنگار : 50210

برگزاری آزمون استخدامی آموزش‌وپرورش استثنایی و کارشناسان رسمی استاندارد در اراک

برگزاری آزمون استخدامی آموزش‌وپرورش استثنایی و کارشناسان رسمی استاندارد در اراک

ایسنا/مرکزی آزمون استخدامی آموزش و پرورش استثنایی و آزمون انتخاب کارشناسان رسمی استاندارد به همت جهاد دانشگاهی استان مرکزی برگزار شد.

زهره نعمتی معاون آموزشی جهاد دانشگاهی استان مرکزی با اعلام این خبر افزود: جمعا ۱۲۹ داوطلب از استان مرکزی در این آزمون شرکت کرده اند که از این تعداد ۵۷ نفر خانم و ۷۲ نفر آقا هستند.

وی تصریح کرد: آزمون های استخدامی نهادها و سازمان های دولتی و غیردولتی به صورت یکپارچه توسط سامانه مرکز آزمون جهاددانشگاهی برگزار می شود.

به گزارش ایسنا، بر اساس ماده ۲۱ قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد، این سازمان می‌تواند برای انجام وظایف خود، اشخاص حقیقی، حقوقی و تشکل‌های تخصصی ذی‌صلاح را به‌عنوان کارشناس رسمی استاندارد انتخاب و از آن‌ها استفاده کند.

سید سعید میرنظامی مدیرکل استاندارد استان مرکزی، درخصوص آزمون برگزار شده در روز جمعه ۲۱ مهرماه، گفت: این آزمون به منظور دسترسی عادلانه و منصفانه برای همه شرکت‌کنندگان برگزار شد، ۳۷۶۵ متقاضی صدور اولیه و افزایش دامنه پروانه کارشناسی در سراسر کشور به صورت همزمان در چهار زمینه تخصصی استانداردسازی، تایید صلاحیت، اندازه شناسی و ارزیابی انطباق، پس از 11 سال وقفه در برگزاری آزمون، با یکدیگر رقابت کردند.

مدیرکل استاندارد تصریح کرد: نحوه انتخاب، حدود اختیارات و میزان حق‌الزحمه کارشناسان رسمی استاندارد بر اساس دستورالعملی است که به‌تصویب شورای‌عالی استاندارد می‌رسد.

وی اضافه کرد: در این آزمون که نخستین آزمون پس از ابلاغ روش اجرایی جدید توسط سازمان ملی استاندارد ایران بود، ۹۲ متقاضی در استان مرکزی، شامل ۶۴ آقا و ۲۸ خانم ثبت نام کردند.

آزمون یاد شده روز جمعه، ۲۱ مهرماه، همزمان با سراسر کشور به همت مرکز آزمون جهاددانشگاهی برگزار شد.

برگزاری آزمون استخدامی آموزش‌وپرورش استثنایی و کارشناسان رسمی استاندارد در اراک

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha