• پنجشنبه / ۲۳ آذر ۱۴۰۲ / ۱۹:۲۶
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1402092317172
  • خبرنگار : 50310

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی:

هدف ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی تابعه، رضایت مردم است

هدف ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی تابعه، رضایت مردم است

ایسنا/لرستان معاون مرکز بازرسی، ارزیابی عملکرد و ارتباطات مردمی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: هدف از ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی تابعه، بهبود عملکرد، رضایتمندی مردم و در نهایت، رضایت خداست.

بهروز لطفی امروز (۲۳ آذر ماه) در نشست بازرسی فضای عمومی اداره‌ کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و دستگاه‌های تابعه وزارت متبوع در لرستان، اظهار کرد: برنامه‌های بازرسی با توجه به سیاست‌ها و رویکرد وزارتخانه انجام شد. در مجموع، ۲۸۰ واحد استانی را تا آخر سال بازرسی و برآورد می‌کنیم حدود ۲۷۰۰ نفر در جلسات ما تا آخر سال حضور پیدا کنند.

وی گفت: هدف ما این است که آسیب‌شناسی از وضعیت اجرای قوانین و مقررات سلامت اداری، ارتباطات مردمی و امور نظارتی داشته باشیم و کمک کنیم تا نواقص احتمالی برطرف و کارهایی که انجام نشده است، انجام شود.

لطفی بیان کرد: یکی از معیارهای موفقیت مدیران این است که ساختار لازم و توضیح‌های کافی قوانین و مقررات در نظام اداری را به همکاران ارائه کنند تا زمینه کاهش شکایت‌ها، افزایش رضایتمندی مردم و پیشگیری از تخلف‌های احتمالی ایجاد شود.

معاون مرکز بازرسی، ارزیابی عملکرد و ارتباطات مردمی وزارت کار به تهیه چک لیست‌های تخصصی با توجه به فعالیت و عملکرد هر دستگاه اجرایی برای ارزیابی عملکرد آن‌ها اشاره کرد و گفت: در بحث کمیته سلامت اداری، بیشترین زمان را برای انجام فرآیندهای درست گذاشتیم و تلاش‌مان این است مواردی که اسناد بالادستی و حدود انتظاراتی را که نهادهای نظارتی به دستگاه‌های اجرایی ابلاغ می‌کنند، در واحدهای عملیاتی خود اعلام و پیاده کنیم که خوشبختانه براساس سازمان نظامی استخدامی در حوزه سلامت اداری، وزارتخانه ما رتبه اول را داشته است.

لطفی بیان کرد: هدف اصلی تشکیل شورای هماهنگی، هم‌افزایی و همراهی دستگاه‌های تابعه است، یعنی اگر در یک حوزه‌ای مثلاً در حقوق شهروندی، عملکرد خوبی داشت تجارب آن در اختیار سایر اعضای شورای هماهنگی قرار داده شود.

وی اضافه کرد: برگزاری هدفمند جلسات شورای هماهنگی اجرای مصوبات و برگزاری دوره‌ای جلسات، دعوت از مسؤولان استانی و کشوری برای حضور در جلسات، هماهنگی در خدمت‌رسانی به مردم بخصوص در فرآیندهای مشترک، مشاغل سخت و زیان‌آور، کارآموزی و مقرری بیمه بیکاری را باید در شورای هماهنگی به نحوه مناسبی عملیاتی کنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha