• چهارشنبه / ۲۹ آذر ۱۴۰۲ / ۲۳:۱۳
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1402092921225
  • خبرنگار : 50225

دبیر علمی کنفرانس خبر داد

پذیرش ۹۶ مقاله در کنفرانس ملی رویکردهای نوین صنعت ساخت و ساز کشور

پذیرش ۹۶ مقاله در کنفرانس ملی رویکردهای نوین صنعت ساخت و ساز کشور

ایسنا/خوزستان دبیر علمی کنفرانس ملی رویکردهای نوین در رفع موانع صنعت ساخت و ساز کشور از پذیرش ۹۶ مقاله از مجموع ۱۰۵ مقاله رسیده به دبیرخانه این کنفرنس در سه رشته عمران، معماری و شهرسازی خبر داد.

نوید سیاه‌پلو در نخستین کنفرانس ملی رویکردهای نوین در رفع موانع صنعت ساخت و ساز کشور که امروز (۲۹ آذرماه) در موسسه آموزش عالی جهاد دانشگاهی خوزستان در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: نهضت ملی مسکن موضوع بسیار مهمی است که دولت سیزدهم این موضوع را در دستور کار دارد اما سعی کرده‌ایم بخشی از این جریان را مورد پژوهش قرار دهیم و در این راستا این کنفرانس برگزار شد.

به گزارش ایسنا، وی افزود: برای تشکیل کمیته این کنفرانس از اساتید ارجمند و بزرگی استفاده کرده‌ایم که امروز برخی از آن‌ها به عنوان سخنران کلیدی در این کنفرانس حاضر شدند. مجموعه سازمان‌ها، ارگان‌ها و مراکز دولتی و خصوصی نیز حمایت بسیار خوبی از برگزاری کنفرانس داشتند که از همه آن‌ها تقدیر می‌کنیم.

دبیر علمی کنفرانس ملی رویکردهای نوین در رفع موانع صنعت ساخت و ساز کشور گفت: دبیرخانه این کنفرانس در آذرماه سال ۱۴۰۱ به صورت رسمی کار خود را آغاز کرد و بعداز اخذ مجوزها، وب سایت آن از ۱۸ شهریورماه امسال اطلاع‌رسانی پذیرش مقاله را آغاز کرد و تاکنون ۳۸ هزار بازدید از سایت انجام شده است و با توجه به اینکه نخستین کنفرانس ملی با این موضوع برگزار شده است آمار بازدید نسبتا قابل قبول است.

سیاه‌پلو بیان کرد: در مجموع ۱۰۵ مقاله در سه رشته عمران، معماری و شهرسازی دریافت شد که داوری هر مقاله بلافاصله بعد از دریافت آغاز شد و متوسط نتایج داوری را معیار پذیرش یا رد مقاله قرار دادیم.

وی افزود: در نهایت در مجموع ۹۶ مقاله پذیرش شد که ۲۷ مقاله معادل ۲۸ درصد همه مقالات حائز شرایط ارائه شفاهی بودند اما با توجه به محدودیت‌های زمانی، صرفا هشت مقاله برای ارائه شفاهی در دو پنل برنامه‌ریزی شد. ۱۲ مقاله از بین ۲۷ مقابله حائز شرایط ارائه شفاهی، انتخاب شدند و در ویژه‌نامه مجزا در مجله پژوهش‌های کاربردی مهندسی سازه و ژئوتکنیک منتشر می‌شوند. ۱۸ مقاله معادل ۲۵ درصد همه مقالات به صورت پوستر پذیرفته شدند و دیگر مقالات نیز در کتابچه کنفرانس چاپ خواهند شد. 

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha