• چهارشنبه / ۲ اسفند ۱۴۰۲ / ۱۸:۰۰
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 1402120201489
  • خبرنگار : 50228

بختیاری‌زاده: فولاد همیشه می‌تواند خطرناک باشد/ بازیکن خارجی می‌گیریم

بختیاری‌زاده: فولاد همیشه می‌تواند خطرناک باشد/ بازیکن خارجی می‌گیریم

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: فولاد تیم با ریشه و بزرگ است و همیشه می‌تواند خطرناک باشد. 

به گزارش ایسنا، سهراب بختیاری‌زاده در نشست خبری پیش از بازی با فولاد خوزستان اظهار کرد: هفته گذشته یک بازی سنگین مقابل استقلال تهران داشتیم. در یک بخش‌هایی خیلی خوب بودیم و در بخش‌هایی باید بیشتر کار کنیم. بازی فردا نیز قاعدتاً برای هر دو تیم نفت و فولاد سخت است اما هدف ما این است که نهایت استفاده را از بازی خوب تیمی‌مان ببریم.

او افزود: فولاد تیم خوبی است و شاید این هفته‌ها به ویژه در بخش کادر فنی به هم ریخته باشد اما فولاد تیم با ریشه و بزرگ است و همیشه می‌تواند خطرناک باشد. البته تمرکز ما روی تیم خودمان است و باید برای گرفتن سه امتیاز تلاش کنیم.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان بیان کرد: متاسفانه بعد از اینکه از تهران برگشتیم، دو سه بازیکن ما دچار سرماخوردگی شدند و البته کی‌شمس امروز پس از چند روز توانست در تمرینات حضور پیدا کند. سایر بازیکنان سرحال هستند. 

وی در پاسخ به این سوال که با توجه به اینکه دو تیم خوزستانی هستند، گفته می‌شود ممکن است دو تیم به تقسیم امتیازات رضایت دهند، خاطرنشان کرد: اصلا چنین چیزی نیست و چنین چیزهایی هیچ وقت در تفکر من نبوده و نیست. ما نسبت به باشگاه و مردم آبادان و نیز خودمان تعهد داریم. با احترام به فولاد خوزستان، با تمام وجود برای ۳ امتیاز تلاش می‌کنیم. قاعدتاً شکل بازی ما نسبت به بازی با استقلال تهران متفاوت خواهد بود و هجومی‌تر بازی خواهیم کرد. باید احساساتمان را کنترل و با تمرکز کار کنیم و به دنبال سه امتیاز بازی باشیم و اگر هم نشد نباید اجازه دهیم که فولاد بتواند به ما ضربه بزند. من به دنبال یک فوتبال منطقی هستم و هفته به هفته باید تلاش کنیم بهتر شویم. با توجه به شرایطی که بازیکنانمان داشته‌اند انتظار دارم بازی خوبی انجام دهند. 

وی عنوان کرد: روزی که آمدم نیازهای تیم را دیدم و فرق تیم ما با سایر تیم‌ها اضافه شدن دیر هنگام من به صنعت نفت آبادان بود. اما در این زمان کم با استفاده از فیلم و فضای مجازی نمی‌توانم ریسک کنم و بازیکن خارجی جذب کنم. اعتقاد من این است بازیکن نگرفتن بهتر از این است که بازیکن بی‌کیفیت جذب کنیم اما طی روزهای آینده تلاش می‌کنم بازیکنانی که جذب می‌کنیم به تیم کمک کنند و این برای من مهم است. بازیکن باید به قوانین ما احترام بگذارد و از لحاظ فنی به ما کمک کند.

بختیاری‌زاده گفت: به هر حال بزرگترین چالش تیم ما زمان کمی است که در اختیار من قرار داشته است که نتوانستیم بازیکن خارجی جذب کنیم اما تلاش ما این است در ادامه دو بازیکن خارجی به تیم اضافه کنیم. 

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha