• سه‌شنبه / ۸ خرداد ۱۴۰۳ / ۲۳:۲۶
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 1403030805734
  • خبرنگار : 71469

/روایت روز ورزشی/

زمان اولین کشتی حسن یزدانی/ جشن قهرمانی لیگ‌برتر در تهران یا ...؟

زمان اولین کشتی حسن یزدانی/ جشن قهرمانی لیگ‌برتر در تهران یا ...؟

ورزش ایران و جهان امروز نیز با اتفاقات و مسائل مختلفی همراه بود که گزیده‌ای از این وقایع و رویدادها در ادامه آمده است.

به گزارش ایسنا،  سالار آقاپور به عنوان بهترین بازیکن جوان فوتسال جهان انتخاب شد.

سالار آقاپور، بازیکن پیشین تیم فوتسال پالما اسپانیا و تیم ملی فوتسال ایران از دیدگاه سایت فوتسال پلنت، معتبرترین رسانه فوتسالی جهان به عنوان بهترین بازیکن جوان سال جهان انتخاب شد.

فرار حریف تمرینی غول کوبایی از اردوی تیم ملی در کرواسی

حریف تمرینی میخاین لوپز دارنده ۴ طلای المپیک و ۵ طلای جهان از اردوی تیم ملی کشتی فرنگی کوبا در کشور کرواسی فرار کرد و قصد پناهندگی در این کشور را دارد. آنخل پاچکو کشتی‌گیر وزن ۱۳۰ کیلوگرم کشتی فرنگی کوبا که قرار بود در اردوی کرواسی به میخاین لوپز کمک کند و حریف تمرینی وی باشد، از اردوی تیم ملی خارج شد و طبق اعلام برخی رسانه‌ها قصد پناهندگی به این کشور را دارد.

پاچکو دارنده مدال های طلا و برنز پان آمریکن، با وجود میخاین لوپز قهرمان ۵ دوره المپیک و اسکار پینو هندز که برای این کشور سهمیه المپیک گرفت، شانسی برای حضور در المپیک نداشت.

نتایج نهایی هفته ۲۹ لیگ برتر فوتبال/ تنور داغ رقابت قهرمانی و سقوط نفت

پرونده رقابت‌های هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال با صدرنشینی پرسپولیس بسته شد. قرار بود تمامی مسابقات هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال امشب (سه‌شنبه) به صورت همزمان از ساعت ۲۰ انجام شود اما دیدارهای  استقلال - گل‌گهر و شمس‌آذر - پرسپولیس با ۲۰ تاخیر نسبت به سایر دیدارها آغاز شد.

پرسپولیس با نتیجه ۳ بر یک موفق به شکست شمس آذر شد و استقلال هم با نتیجه یک بر صفر در ورزشگاه آزادی گل گهر سیرجان را از پیش رو برداشت. با این نتایج پرسپولیس با ۶۵ امتیاز در صدر جدول قرار دارد و استقلال ۶۴ امتیازی هم در رتبه دوم تا تکلیف قهرمان در هفته پایانی مشخص شود.

شمس آذر یک - پرسپولیس ۳/ سرخ‌ها یک گام تا جام

پرسپولیس با برد ارزشمند برابر شمس‌آذر در قزوین، در فاصله یک هفته مانده به پایان لیگ جایگاه خود را در صدر جدول رده‌بندی تثبیت کرد.

در چارچوب هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال ایران، تیم‌های شمس آذر قزوین و پرسپولیس در قزوین به مصاف هم رفتند که در پایان، پرسپولیس با برد ارزشمند ۳ بر یک در آستانه قهرمانی در لیگ برتر فوتبال ایران قرار گرفت.

استقلال ۱ - گل‌گهر صفر/ امید آبی‌پوشان به لغزش پرسپولیس در هفته پایانی

استقلال در هفته بیست‌ونهم لیگ برتر فوتبال ایران مقابل گل‌گهر به پیروزی دست یافت تا به رقم‌خوردن نتایج مورد نظرش در هفته پایانی و رسیدن به عنوان قهرمانی امیدوار بماند.

استقلال و گل‌گهر امشب (سه‌شنبه - ۸ خرداد ۱۴۰۳) در هفته بیست‌ونهم لیگ برتر فوتبال ایران با ۲۰ دقیقه تاخیر و از ساعت ۲۰:۲۰ در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود آبی‌ها پایان یافت. با این نتیجه استقلال ۶۴ امتیازی شد تا با توجه به پیروزی سه بر یک پرسپولیس مقابل شمس‌آذر، همچنان با یک امتیاز کم‌تر نسبت به شاگردان اوسمار، در رتبه دوم جدول رده‌بندی لگ برتر قرار بگیرد.  

خلاصه بازی شمس‌آذر ۱ - ۳ پرسپولیس

پرسپولیس در دیداری حساس و بسیار سخت موفق شد با نتیجه ۳ بر یک از سد شمس‌آذر قزوین بگذرد و در فاصله یک هفته مانده به پایان لیگ برتر در صدر جدول قرار بگیرد.

خلاصه بازی استقلال ۱ - گل‌گهر صفر

استقلال در هفته بیست‌ونهم لیگ برتر فوتبال ایران مقابل گل‌گهر به پیروزی دست یافت تا به رقم‌خوردن نتایج مورد نظرش در هفته پایانی و رسیدن به عنوان قهرمانی امیدوار بماند.

پرچمداران ایران در المپیک ۲۰۲۴ پاریس معرفی شدند

پرچمداران کاروان ایران در بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس مشخص شدند. جلسه هیات اجرایی کمیته ملی المپیک با حضور اعضا برگزار شد و پرچمداران کاروان ایران در بازی‌های المپیک مشخص شدند.

با تصمیم اعضا، ندا شهسواری از رشته تنیس روی میز و مهدی الفتی از رشته ژیمناستیک پرچمداران ایران در المپیک پاریس هستند.   هم‌چنین قرار است فاطمه مجلل از رشته قایقرانی در مراسم اختتامیه پرچمدار کاروان ایران باشد.

بودجه کمیته المپیک ۱۰۹۰ میلیارد تومان شد

دبیرکل کمیته ملی المپیک گفت: بودجه کمیته ملی المپیک ۱۰۹۰میلیارد تومان اعلام شده است.  نشست هیات اجرایی کمیته ملی المپیک برگزار شد و مناف هاشمی دبیرکل کمیته ملی المپیک مصوبات این نشست را تشریح کرد.

هاشمی بیان کرد: امروز سی و ششمین جلسه را داشتیم و تنها یک عضو حضور نداشت. در مورد مباحث به جمع بندی نسبی رسیدیم. اصلی‌ترین موضوع بودجه بود. با توجه به ابلاغ بودجه، اصلاحاتی در بودجه انجام شد. بودجه در حوزه عمرانی و جاری ۱۰۹۰ میلیارد است و ۱۴۰ میلیارد تومان اعتبار عمرانی و ساخت کمپ تیم های ملی است و بقیه جاری و هزینه ای است.  

مبارزه حسن یزدانی پس از ۸ ماه

ترکیب تیم های اعزامی کشتی آزاد و فرنگی ایران به تورنمنت رنکینگ مجارستان مشخص شد.

تیم های کشتی آزاد و فرنگی ایران در رقابتهای بین‌المللی کشتی آزاد و فرنگی جام امره پولیاک و وارگا یانوس مجارستان که آخرین رقابت رنکینگ اتحادیه جهانی کشتی در سال ۲۰۲۴ محسوب می‌شود، حضور خواهند یافت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha