• یکشنبه / ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۰:۵۳
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 1403031308686
  • خبرنگار : 30058

معاون اروپا و آمریکای معاونت بین‌الملل دفتر مقام معظم رهبری:

امام خمینی(ره) خدمت بزرگی به تمدن بشریت کرد

امام خمینی(ره) خدمت بزرگی به تمدن بشریت کرد

ایسنا/اردبیل معاون اروپا و آمریکای معاونت بین‌الملل دفتر مقام معظم رهبری با بیان اینکه امام خمینی(ره) به شدت مردمی بود و با مردم انس داشت، افزود: حضرت امام خدمت بزرگی به تمدن بشریت کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین صابر اکبری‌جدی ۱۳ خرداد در مراسم گرامیداشت عروج ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) و شهدای ۱۵ خرداد در مسجد دانشگاه محقق اردبیلی با بیان اینکه امام خمینی(ره) شخصیت استوره‌ای بود، گفت: ابهت، عظمت و جایگاه امام راحل در مناطق مختلف جهان نیز بسیار بالا است.

وی با بیان اینکه عشق و محبت هم خود انسان را قدرتمند می‌کند و هم دیگران را تقویت می‌نماید، ادامه داد: انسان اگر به مرحله عشق نرسد به مرحله کمال نرسیده است.

معاون اروپا و آمریکای معاونت بین‌الملل دفتر مقام معظم رهبری عشق را عامل پیوند عمیق انسان‌ها با یکدیگر عنوان کرد و افزود: عشق به آرمان‌ها، فضیلت‌ها و مبدا هستی نیز بسیار مهم است که در مسیر تکامل عاطفی در درون انسان‌ها وجود دارد.

وی با بیان اینکه امام خمینی(ره) همه مراحل عشق را طی کرد و این مهم باعث محبوبیت وی شد، تصریح کرد: امام یک انسان کامل بود، در عین حالیکه یک فیلسوف واقعی بود.

مسئول اسبق نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق اردبیلی با بیان اینکه امام خمینی(ره) در عرفان عملی و نظری، اصول و فقه یک مجتهد فوق‌العاده کم‌نظیر بود، ادامه داد: امام در عرصه مناسبات عرفی نیز شخصیت فوق‌العاده‌ای داشت.

وی با بیان اینکه زندگی امام خمینی(ره) حاکی از خلوص بود و دلبستگی و وابستگی به دنیا در آن مشاهده نمی‌شود، گفت: امام با تمام وجود در برابر قدرتمندان موضع می‌گرفت و حرف خود را می‌زد.

معاون اروپا و آمریکای معاونت بین‌الملل دفتر مقام معظم رهبری با بیان اینکه امام خمینی(ره) به شدت مردمی بود و با مردم انس داشت، افزود: حضرت امام خدمت بزرگی به تمدن بشریت کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha