• یکشنبه / ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۲:۱۸
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 1403031308758
  • خبرنگار : 71675

مهلت ۴۸ ساعته کمیته انضباطی به ساکت الهامی پس از اظهاراتش علیه ممبینی

مهلت ۴۸ ساعته کمیته انضباطی به ساکت الهامی پس از اظهاراتش علیه ممبینی

کمیته انضباطی از سرمربی تیم نساجی مازندران خواست دفاعیه‌اش را درباره اظهاراتش بعد از بازی با فولاد به این کمیته ارسال کند.

به گزارش ایسنا، باتوجه به تخلف رعایت نکردن ماده ۷۱ مقررات انضباطی توسط ساکت الهامی، سرمربی تیم نساجی مازندران مبنی بر بیان مطالب خلاف واقع و نشر اکاذیب از طریق مصاحبه علیه مقامات فدراسیون، به نامبرده ابلاغ می‌شود دفاعیات کتبی خود را ظرف مهلت ۴۸ ساعت به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ارسال کند.

ساکت الهامی، سرمربی تیم نساجی مازندران پس از شکست مقابل فولاد و قطعی شدن بقای این تیم خوزستانی در لیگ برتر با کنایه و تبریک به هدایت ممبینی گفت: نهایت همه این صحبت‌هایی که بیان کردم، محرومیت است و می‌خواهم بروم خانه بنشینم، من به درد این فوتبال نمی‌خورم. آقای هدایت ممبینی به شما تبریک می‌گویم که دو تا از تیم‌های شما ماند و ۵ هفته داوری را از کمیته داوران گرفتید.

وی با یادآوری این موضوع که «آقای ممبینی همانطور که در فصل ۸۹-۹۰ داور لیگ برتر بودید و بازی راه آهن برابر مس کرمان را سوت زدید که من سرمربی کرمانی‌ها بود و این تیم خیلی راحت ماند»، ادامه داد: اگر شما دنبال فساد می‌گردید آقای حسن‌زاده من را ببر کمیته انضباطی و بگذار مردم بدانند!

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۳-۰۳-۱۳ ۱۳:۰۹

خب چرا به جای این حرف ها علنی فسادها را نمی گی اقای ساکت؟

avatar
۱۴۰۳-۰۳-۱۳ ۱۶:۲۳

چرا کسی به تخلفات داوران نمی‌پردازه چرا کسی جوابگوی کارهای اشتباه داوران که زحمت یک ساله یک تیم ۵۰ ۶۰ نفره و ۳۰ ۴۰ میلیون هوا داره نمی‌پردازه نمیشه که یک طرفه باشه یک تیم زحمت می‌کشه شب و روز که نتیجه بگیره به خاطر یک اشتباه داوری باید زحمات یک سالش بر باد بره

avatar
۱۴۰۳-۰۳-۱۳ ۲۱:۲۱

آقای تاج با وعده وی ای ار رییس شدی یادت رفت

avatar
۱۴۰۳-۰۳-۱۴ ۰۸:۴۶

اگرساکت الهامی خیلی مردانگی دروجودش است این مطلب رابادلیل ومدرک اثبات کندنه اینکه بیائیم تهمت وافتراع نثاردیگران کنیم متاسفانه این شخص انگاری بیماراست وهرازچندگاهی یک حاشیه ای درست میکندولی این باربایدجوابگوی تهمت زدنش به تیم های خوزستانی راثابت کنددرغیراینصورت بایدمادام ال عمرمحروم شودچون واقعا این دوره بیشترین کم لطفی درحق تیمهای خوزستانی شده است