• یکشنبه / ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ / ۲۰:۳۷
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 1403031309259
  • خبرنگار : 71469

/روایت روز ورزشی/

تلفات استقلال پس از قهرمانی پرسپولیس!

تلفات استقلال پس از قهرمانی پرسپولیس!

ورزش ایران و جهان امروز نیز با اتفاقات و مسائل مختلفی همراه بود که گزیده‌ای از این وقایع و رویدادها در ادامه آمده است.

به گزارش ایسنا، لیونل مسی در همین مدت کوتاه حضورش در اینترمیامی دو رکورد خاص را با پیراهن این تیم به ثبت رسانده است. درخشش لیونل مسی در اینترمیامی ادامه دارد. او در دیدار بامداد امروز تیمش برابر سنت لوئیس که با تساوی ۳ بر ۳ به پایان رسید یکی از گل‌ها را به ثمر رساند.

مسی با گلی که در این بازی به ثمر رساند شمار گل های خود را با پیراهن اینتر میامی به عدد ۲۵ رساند و بعد از گونسالو ایگواین ۲۹ گله دومین گلزن تاریخ این باشگاه آمریکایی به شمار می‌آید.

تراکتور واگذار شد

باتوجه به عدم وصول درخواست خرید سهام‌ باشگاه تراکتور، تمام اختیارات، امورات و هزینه‌های باشگاه تراکتور به هیأت فوتبال آذربایجان شرقی واگذار شد.

پس از پایان مهلت ۱۵ روزه مجمع سهامداران باشگاه تراکتور جهت ارائه درخواست‌های خرید سهام باشگاه و عدم وصول هرگونه درخواستی در این زمینه، مجمع باشگاه اطلاعیه‌ای صادر کرد.

سقوط چهار قهرمان کشتی المپیک!

چهار قهرمان دوره قبل المپیک در کشتی آزاد به دلایل مختلف از حضور در المپیک پاریس بازماندند.

رقابتهای کشتی آزاد المپیک پاریس نسبت به دوره قبل در توکیو تفاوت زیادی کرده و باید منتظر چهره های جدیدی روی سکوی مدال ها باشیم. از وضعیت محرومیت کشتی گیران روسیه گرفته تا نتایج انتخابی سبب شده چهره های مهمی از حضور در این رقابتها باز بمانند.  

از شش قهرمان دوره قبل کشتی آزاد در المپیک توکیو، چهار نفر در این دوره غایب هستند و از حضور در رقابتها بازماندند.

چهار استقلالی در کمیته انضباطی

کمیته انضباطی ابلاغیه‌ای برای برخی از عوامل و بازیکنان تیم استقلال صادر کرد.

با توجه به تخلف و عدم رعایت ماده ۷۱ مقررات انضباطی توسط زبیر نیک نفس، بهزاد غلامپور، سید حسین حسینی و روزبه چشمی از عوامل و بازیکنان تیم استقلال تهران مبنی بر نشر اکاذیب از طریق مصاحبه، به نامبردگان ابلاغ می‌شود دفاعیات کتبی خود را ظرف مهلت ۴۸ ساعت به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ارسال کنند.

چرایی دعوت‌نشدن حسینی و عالیشاه به تیم ملی

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران درباره وضعیت سیدحسین حسینی و سایر بازیکنان پیش از سفر به هنگ‌کنگ صحبت کرد.

امیر قلعه‌نویی قبل از سفر به هنگ‌کنگ در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: خیلی خوشحالم که شما دوستان خوب را که به مملکت و تیم ملی عرق دارید می‌بینم. در یک سال گذشته تحت هر شرایطی از تیم ملی حمایت کردید که جا دارد که از تک‌تک شما تشکر کنم. می‌دانید که بازی قبلی با ترکمنستان از چند جهت مهم بود. یک اینکه برای اولین بار ترکمنستان را در عشق‌آباد شکست دادیم و جواز جام ملت‌های آسیا را گرفتیم. همچنین سرگروه ماندیم، چون اگر مساوی می‌کردیم، نمره منفی می‌گرفتیم و در رنکینگ‌مان خیلی تأثیر می‌گذاشت. به هر حال مسابقه‌ای بود که درست است که با یک گل برنده شدیم اما سه امتیاز آن حائز اهمیت بود.

ابهام درباره تیم‌های سقوط کرده به لیگ یک/ پیکان در لیگ برتر می‌ماند؟

باتوجه به پرونده فساد در فوتبالی که پیرامون اتفاقات رخ داده در باشگاه مس رفسنجان باز شده است، این احتمال وجود دارد که کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رای به سقوط این تیم به لیگ دسته یک بدهد؛ اتفاقی که در صورت رخ دادن می‌تواند باعث ماند پیکان در لیگ برتر شود.

چند هفته‌ای است که پرونده فساد در فوتبال پیرامون اتفاقاتی که در فصل ۱۴۰۰-۱۳۹۹ در باشگاه مس رفسنجان رخ داده به جریان افتاده که نهادهای قضایی کشور در حال رسیدگی به آن هستند. تاکنون اطلاعات مختلفی درباره جزئیات این پرونده رسانه‌ای شده که حتی پای سه عضو فدراسیون و سازمان لیگ فوتبال به عنوان متهمان این پرونده هم به وسط آمده که در میان این سه نفر، خداداد افشاریان و سهیل مهدی به ترتیب از ریاست کمیته داوران و ریاست کمیته مسابقات استعفا دادند.

ساعی: قهرمانی آسیا بعد از ۸ سال اتفاق بزرگی بود/ خوشحالم که ناهید کیانی الان باخت

رئیس فدراسیون تکواندو در نشست خبری با ابراز رضایت از نتایج کسب شده توسط ورزشکاران ایرانی در مسابقات قهرمانی آسیا گفت: بهترین آسیا در بخش بانوان هم از ایران بود. خوشبختانه نتایج خوبی کسب کردیم و با روحیه خوبی می‌توانیم برای المپیک آماده شویم.

مهلت ۴۸ ساعته کمیته انضباطی به ساکت الهامی پس از اظهاراتش علیه ممبینی

کمیته انضباطی از سرمربی تیم نساجی مازندران خواست دفاعیه‌اش را درباره اظهاراتش بعد از بازی با فولاد به این کمیته ارسال کند.

باتوجه به تخلف رعایت نکردن ماده ۷۱ مقررات انضباطی توسط ساکت الهامی، سرمربی تیم نساجی مازندران مبنی بر بیان مطالب خلاف واقع و نشر اکاذیب از طریق مصاحبه علیه مقامات فدراسیون، به نامبرده ابلاغ می‌شود دفاعیات کتبی خود را ظرف مهلت ۴۸ ساعت به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ارسال کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha