• دوشنبه / ۱۴ خرداد ۱۴۰۳ / ۲۲:۵۷
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 1403031409750
  • خبرنگار : 71469

/روایت روز ورزشی/

حرف‌های باورنکردنی یک دختر/ نکونام در مسیر ویسی؟

حرف‌های باورنکردنی یک دختر/ نکونام در مسیر ویسی؟

ورزش ایران و جهان امروز نیز با اتفاقات و مسائل مختلفی همراه بود که گزیده‌ای از این وقایع و رویدادها در ادامه آمده است.

به گزارش ایسنا، باشگاه اینتر میامی به خبر مصدومیت لیونل مسی و غیبت او در رقابت های کوپا آمریکا واکنش نشان داد. درخشش لیونل مسی در اینترمیامی ادامه دارد. او در دیدار اخیر تیمش برابر سنت لوئیس که با تساوی ۳ بر ۳ به پایان رسید یکی از گل‌ها را به ثمر رساند.

بعد از این بازی برخی از رسانه ها از مصدومیت لیونل مسی از ناحیه مچ پا خبر دادند تا جایی که حتی از احتمال غیبت او در رقابت های کوپا آمریکا سخن به میان آوردند.

ادعاهای تکان‌دهنده دختر دونده ایران درباره مسابقات نیجریه

دختر دونده ایران که همراه با سه ورزشکار دیگر به مسابقات نیجریه اعزام شده بود مدعی موارد بسیار عجیبی درباره میزبانی و سطح مسابقات شده است که در صورت درست‌بودنشان نه‌تنها امتیاز چندانی برای ورزشکاران ایران به همراه نداشته که شرایط سختی را هم تحمل کرده‌اند.  

در جریان برگزاری رقابت‌های دوومیدانی که به میزبانی کشور نیجریه برگزار شد، حمیده اسماعیل‌نژاد در ماده ۱۰۰ متر مسابقه داد که با ثبت حد نصاب ۱۱.۷۲ ثانیه در فینال این مسابقه در جایگاه هفتم ایستاد و به کارش پایان داد. این مسابقات از سمت فدراسیون دوومیدانی با عنوان تور قاره‌ای سطح نقره‌ای معرفی شده بود که از نظر امتیازی در سطح B قرار دارد. بنابراین باید سطح خوبی داشته باشد و شرایط میزبانی و برگزاری هم خوب باشد.

فدراسیون دوومیدانی: هتل ورزشکارانمان را عوض کردیم/ جنگ داخلی نیجریه دست ما نیست!

سرپرست دبیری فدراسیون دوومیدانی به انتقادات دختر دونده ایران در مورد وضعیت اسفبار مسابقات نیجریه و اسکان ورزشکاران ایران در منطقه ناامن این کشور واکنش نشان داد.

چندی پیش چهار ورزشکار ایران به مسابقات نیجریه که توسط فدراسیون با عنوان تور قاره‌ای سطح نقره‌ای معرفی شده بود، اعزام شدند تا برای کسب سهمیه المپیک امتیاز لازم را کسب کنند.

کروس جایگزینش را معرفی کرد

مهندس آلمانی در جشن قهرمانی رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا جایگزینش را مشخص کرد.

آخرین بازی تونی کروس با پیراهن رئال مادرید خاطره‌انگیزترین شب را برای او به دنبال داشت. رئال در آخرین بازی تونی کروس قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورد و مثل همیشه این ستاره آلمانی نمایش درخشانی در ترکیب تیمش داشت و پایه‌گذار گل نخست رئالی‌ها بود.

محکومیت سنگین سرخابی‌ها/ نکونام ۵ میلیارد تومان جریمه شد

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، آرایش را درباره تخلفات صورت‌گرفته در رقابت‌های لیگ برتر صادر کرد.

فهرست تیم ملی والیبال برای بازی با ژاپن اعلام شد

فهرست چهارده‌نفره تیم ملی والیبال ایران برای دیدار برابر ژاپن در هفته دوم لیگ ملت‌های ۲۰۲۴ اعلام شد.

هفته دوم مرحله مقدماتی لیگ ملت‌ها ۲۰۲۴ از ۱۵ خرداد در شهرهای کوکورای ژاپن (گروه سوم) و اوتاوای کانادا (گروه چهارم) آغاز می‌شود و با ۳۲ مسابقه در مدت شش روز تا ۲۰ خرداد پیگیری خواهد شد.

برنامه هفته دوم لیگ ملت‌های والیبال

تیم ملی والیبال ایران در هفته دوم لیگ ملت ها در چهار دیدار برابر ژاپن، برزیل، بلغارستان و ترکیه صف‌آرایی خواهد کرد.

هفته نخست لیگ ملت‌ها ۲۰۲۴ به میزبانی ترکیه و برزیل برگزار شد و تیم ملی والیبال ایران در هر چهار دیدارش شکست خورد. اکنون هفته دوم به میزبانی ژاپن و کانادا برگزار می‌شود و تیم ملی ایران در سرزمین آفتاب تابان باید علاوه بر کشور میزبان، با سه تیم دیگر روبرو شود. 

ام‌باپه به رئال‌ مادرید پیوست

فوق ستاره فرانسوی سرانجام با رئال مادرید قراردادی پنج‌ساله بست و بازیکن این تیم اسپانیایی شد.

کیلیان ام‌باپه همان طور که از مدت‌ها پیش انتظار می‌رفت‌ در پایان قراردادش با پاری‌سن‌ژرمن راهی رئال‌ مادرید شد. این مهاجم ۲۵ ساله در هفت سال حضورش در این باشگاه فرانسوی نتوانست قهرمان اروپا شود و از فصل پیش رو در ترکیب تیم مادریدی به میدان خواهد رفت تا با پیراهن قوهای سپید به این آرزویش دست پیدا کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha