• سه‌شنبه / ۱۵ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۶:۲۷
  • دسته‌بندی: توپ و تور
  • کد خبر: 1403031510030
  • خبرنگار : 71613

سامورایی‌ها پس از پیروزی مقابل والیبال ایران چه گفتند؟

سامورایی‌ها پس از پیروزی مقابل والیبال ایران چه گفتند؟

بازیکنان تیم والیبال ژاپن از پیروزی برابر ایران ابراز خوشحالی کردند و معتقدند تیم ملی ایران بازیکنان جوانی دارد که در حال کسب تجربه‌اند.

به گزارش ایسنا، تیم ملی والیبال ایران در آغاز هفته دوم لیگ ملت‌های ۲۰۲۴ از ساعت ۱۳ و ۵۰ دقیقه سه‌شنبه، پانزدهم خرداد، به مصاف ژاپن، میزبان هفته دوم، رفت و با حساب سه بر صفر (۲۵ بر ۲۳، ۲۵ بر ۲۲ و ۲۵ بر ۱۷) شکست خورد.

ایشیکاوا: ایران تیمی جوان اما قدرتمند است

کاپیتان و دریافت‌کننده قدرتی تیم ملی والیبال ژاپن درباره این مسابقه گفت: بازی خیلی خوبی برای ژاپن بود و بازیکنان ذخیره هم که به میدان آمدند، خیلی خوب بودند. هواداران وقتی که امتیاز می‌گرفتیم، حس خوبی می‌دادند. فریاد می‌زدند و این خیلی خوب بود.

یوکی ایشیکاوا تصریح کرد: ایران بازیکنان جوان زیادی دارد که یک‌سری اشتباهاتی دارند اما در کل قدرتمندند. در حال حاضر هدفمان حضور در جمع هشت تیم برتر لیگ ملت‌هاست که باید به آن برسیم.

ران تاکاهاشی: باید برای بازیکنان جوان ایران آماده باشیم

ران تاکاهاشی پس از این دیدار اظهار کرد: مقابل ایران بازی خیلی سریعی داشتیم. هفته است که به تیم ملی ملحق شده‌ام. چند روز با تیم تمرین کردم و حالا مقابل ایران بازی کردیم. ایران بازیکنان سطح بالای زیادی دارد و رقیب آسیایی ماست. این تیم خوب بازی کرد و به نظر من در همه بخش‌ها عالی بود ولی ما حس‌مان بهتر بود و پیروز این مسابقه شدیم و من از این برد خوشحالم.

او ادامه داد: خیلی هیجان‌زده‌ام. بازیکنان جوانی داریم که خوب بازی می‌کنند و تکنیک خوبی دارند. از طرفی کمی می‌ترسم که آنها زیاد رشد کنند ولی ما باید برای بازیکنان جوان ایران هم آماده باشیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۳-۰۳-۱۵ ۱۹:۴۸

یک خسته نباشی ب تیم ملی ژاپن وبازیکنان تیم ملی ایران.اگر بچه های ایران یکم اعتماد بنفس شأن را بیشتر کنند حتما روبروی دیگر تیم ها برنده میشوند.همجنین در زدن سرویس خوب یکم ضعف داریم

avatar
۱۴۰۳-۰۳-۱۵ ۲۲:۲۱

ایران می توانست حداقل سه بر دو بازنده شود خودمان را دست کم گرفتیم . اسفندیار بدرد بازی طولانی نمی خوره

avatar
۱۴۰۳-۰۳-۱۶ ۱۸:۲۵

تیمی که روزی ۳ برصفر ژاپن رو بااختلاف زیاد در هرگیم می برد الان ....

avatar
۱۴۰۳-۰۳-۱۶ ۲۲:۲۰

۱_تیم دریافت ضعیف دارد ۲_انتخاب سلیقه ای همینه ۳_باید موسوی ومعروف بودند تا بچه ها باتجربه بشن ۴_نداشتن اتاق فکر متناسب سبب آین افتضاحه

avatar
۱۴۰۳-۰۳-۱۶ ۲۳:۵۸

والیبال ایران شاید در آسیا برای چهارمی بجنگد

avatar
۱۴۰۳-۰۳-۱۷ ۰۷:۳۴

حالا تیم ایران شده ضعیف ترین تیم والیبال توی لیگ ملت ها

avatar
۱۴۰۳-۰۳-۱۷ ۱۳:۰۸

یک نوع بی انگیزگی در تیم هست بردن ژاپن خیلی راحت بود تیم احتیاج به تشویق مربی داشت در امتیاز بالا خراب کردن سرویس های پشت سرهم حال تیم رو خراب میکرد حیف با این شکل حضور والیبال ایران پشتوانه هواداری رو از دست بده