• دوشنبه / ۲۱ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۲:۳۶
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1403032113893
  • خبرنگار : 50649

در دیدار شهرداران شیراز و قزوین تأکید شد؛

استفاده از ظرفیت‌های مشترک مدیریت شهری شیراز و قزوین

استفاده از ظرفیت‌های مشترک مدیریت شهری شیراز و قزوین

ایسنا/فارس در دیدار شهرداران کلان‌شهرهای شیراز و قزوین در خصوص استفاده از ظرفیت‌های مشترک حوزه مدیریت شهری هم‌اندیشی و هم‌افزایی صورت گرفت.

شهردار شیراز امروز، ۲۱ خردادماه در این دیدار که در شیراز صورت گرفت، با بیان اینکه ظرفیت هر دو کلان‌شهر به‌گونه‌ای است که می‌توان در راستای تعامل دوسویه و ارتقای آن گام برداشت، بر تقویت این ظرفیت‌ها تصریح کرد.

محمدحسن اسدی همچنین بر ضرورت نگاه هدفمند در راستای ارتقای شاخص‌های عملکردی در حوزه‌های مختلف نیز تأکید کرد.

وی که در این دیدار، قدمت ۶ هزار و ۵۰۰ ساله شیراز و ابعاد مختلف گردشگری این کلان‌شهر را برمی‌شمرد، به تعریف پروژه‌هایی کلان در راستای تقویت جاذبه‌های گردشگری اشاره کرد و افزود: تقویت جاذبه‌های گردشگری این کلان‌شهر و همچنین اقتصاد گردشگری ازجمله اهداف مدنظر مدیریت شهری شیراز است که به جد در تلاش برای انجام آن هستیم.

اسدی به پیشرفت پروژه‌های عمرانی در پرتو تلاش شبانه‌روزی شهرداری و حمایت شورای اسلامی شهر تأکید و تصریح کرد: تمامی فعالیت‌ها از شرق تا غرب، از شمال تا جنوب و از اعماق زمین تا ارتفاعات این کلان‌شهر در حال انجام است تا شهری شایسته شهروندان ساخته شود.

شهردار شیراز همچنین بر خدمات‌رسانی به‌منظور لبیک به فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر امیدآفرینی تأکید کرد.

شهردار  قزوین نیز در این دیدار با تصریح بر ظرفیت‌های شهر متبوع خود اظهار کرد: قزوین دارای سرمایه‌ها و ظرفیت‌های خوبی است که تلاش مدیریت شهری این کلان‌شهر در راستای تقویت این ظرفیت‌ها و بهبود خدمات تأکید کرد.

مهدی صباغی نیز همچون همتای خود بر توجه به سرمایه‌گذاری و رونق صنعت گردشگری و ابعاد مختلف حوزه مدیریت شهری ازجمله عمرانی تصریح و بر هم‌افزایی مشترک شهرداری این دو کلان‌شهر تأکید کرد.

وی، ریل‌گذاری سرمایه‌گذاری در شیراز را مناسب ارزیابی و اظهار کرد: ریل‌گذاری سرمایه‌گذاری در شیراز مناسب و روند رو به رشدی دارد واجرایی شدن اهداف مدیریت شهری شیراز نشان از برنامه‌ریزی مناسب دارد.

صباغی با بیان اینکه فعالیت‌های شهرداری شیراز در این کلان‌شهر مشهود و قابل لمس است، تصریح کرد: تعامل شهرداری و شورای اسلامی شهر باعث رشد و توسعه شیراز شده است.

شهردار قزوین همچنین بیان کرد: ظرفیت‌های بی‌نظیر شیراز در حوزه گردشگری، مذهبی و اقلمی باعث جلب توجه سرمایه‌گذاران شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha