• سه‌شنبه / ۲۲ خرداد ۱۴۰۳ / ۲۳:۵۳
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 1403032215259
  • خبرنگار : 71979

طارمی: از هواداران هم تشکر می‌کنم، هم عذرخواهی

طارمی: از هواداران هم تشکر می‌کنم، هم عذرخواهی

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران بعد از تساوی برابر ازبکستان گفت: تنها نکته مثبت امروز این بود که بازی خوبمان در یکی دو سال اخیر را نشان دادیم. می‌توانیم دوباره مردم را با فوتبال آشتی بدهیم.

به گزارش ایسنا، مهدی طارمی که به عنوان بهترین بازیکن دیدار ایران و ازبکستان انتخاب شد در نشست خبری بعد از بازی گفت: شرایط این مسابقه با بازی قبلی برابر هنگ‌کنگ متفاوت بود. پرواز خیلی سخت داشتیم. بدون تمرین و با مشکلات و با توجه به اتمام فصل، بازی کردن کمی سخت بود. تنها نکته مثبت امروز این بود که بازی خوبمان در یکی دو سال اخیر را نشان دادیم. می‌توانیم دوباره مردم را با فوتبال آشتی بدهیم. تماشاگران زیادی به ورزشگاه آمده بودند که از آنها هم تشکر می‌کنم و هم عذرخواهی. شاید نتوانستیم انتظاراتشان را برآورده کنیم.

او درباره اهداف تیم‌ملی عنوان کرد: ما اهداف خودمان را برای آینده داریم. ما توانستیم پس از سال‌ها هواداران را برای بازی‌های ملی به ورزشگاه‌ها بکشانیم. موقعی که اسکوچیچ سرمربی تیم بود، در مقدماتی جام جهانی ما یک مساوی اگر می‌آوردیم حذف می‌شدیم ولی الان با اقتدار به مرحله بعدی صعود کردیم. در ۲ بازی مقابل تیم خوب ازبکستان مساوی کردیم. این نشان می‌دهد که در این یکی دو سال، برنامه و اهداف ما خوب پیش رفته است. تیم ما به زمان نیاز دارد به خاطر این تغییر نسلی که انجام شده و مردم باید صبورتر باشند.

مهاجم تیم ملی درباره تغییر نسل در تیم ملی گفت: با اینکه خیلی از بازیکنان رفته‌اند ولی تیم ملی هنوز شرایط خوبش را دارد. از لحاظ نتیجه‌گیری تا به حال خوب کار کرده‌ایم و اگر بیشتر صبور باشیم، فکر می‌کنم می‌توانیم دل هواداران را شاد کنیم.

طارمی درباره بازی امشب همچنین گفت: به خاطر آن شرایط نتوانستیم خوب بازی کنیم، از طرفی ازبکستان نیز تغییراتی داشت و به خاطر آن شرایط نیز کمی زمان برد. در نیمه دوم با آنالیزهای کادر فنی شرایط را به نفع خودمان عوض کردیم، یکسری موقعیت‌ها خلق کردیم و می‌توانستیم به گل برسیم. فکر می‌کنم در نهایت این فصل فوتبالی که آخرین بازی، بازی تیم ملی بود، با خوبی و خوشی به پایان رسید.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha