• چهارشنبه / ۲۳ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۳:۵۴
  • دسته‌بندی: کرمان
  • کد خبر: 1403032315751
  • خبرنگار : 71154

فرماندار اعلام کرد

راور آماده برگزاری انتخابات ریاست جمهوری/ تاکید بر جهاد تبیین توسط مسئولان

راور آماده برگزاری انتخابات ریاست جمهوری/ تاکید بر جهاد تبیین توسط مسئولان

ایسنا/کرمان فرماندار راور با اشاره به آمادگی این شهرستان برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری گفت: مدیران و مسئولان در راستای خدمتگزاری به مردم باید مؤلفه مهم امیدافزایی و آگاهی بخشی در جامعه را مدنظر داشته و جهاد تبیین بر اساس منویات مقام معظم رهبری را سرلوحه کار خود قرار دهند.

رضا عباسی ۲۳ خرداد ماه در جلسه مشترک هیئت‌های اجرایی و نظارت بر انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در شهرستان راور ضمن گرامیداشت یاد و خاطره رئیس جمهور شهید و همراهانش، بر ضرورت اتخاذ بسترها و تدابیر لازم برای حضور حداکثری مردم شهرستان در پای صندوق‌های رأی تاکید کرد.

وی با بیان اینکه انتخابات ایران بر پایه مردمی است، افزود: مردم یک بار دیگر با حضور در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری ضمن ادای احترام به رئیس جمهور شهیدشان با آرمان‌های امام راحل، مقام معظم رهبری و شهدا تجدید پیمان کرده و دشمنان کشور و انقلاب را مأیوس خواهند کرد.

رئیس هیات اجرایی انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری شهرستان راور گفت: با توجه به اینکه عوامل اجرایی آماده فعالیت در انتخابات هستند، در همین راستا آمادگی کامل برای برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در راور را داریم.

وی یادآور شد: چهار راهبرد مهم رهبر معظم انقلاب برای مجریان انتخابات شامل سلامت، امنیت، رقابت و مشارکت را به عنوان تکلیف اصلی خود می‌دانیم و برای آنها برنامه‌ریزی کردیم و سلامت و صیانت از انتخابات و آراء مردم را به صورت ویژه در دستور کار قرار داده و مقدمات آن را فراهم کرده‌ایم.

عباسی تاکید کرد: باید با رعایت بی‌طرفی و دقت لازم از آراء مردم صیانت کنیم چرا که رای مردم حق‌الناس است.

فرماندار راور گفت: برای امنیت انتخابات اقدامات لازم انجام شده تا مردم شریف راور با مشارکت حداکثری در روز انتخابات برای انتخاب خود حضوری پرشور داشته باشند.

در این نشست محمودی، رئیس هیئت نظارت بر انتخابات شهرستان راور ضمن تقدیر و تشکر از روند برگزاری انتخابات مجلس در شهرستان، به تحلیل و آسیب‌شناسی انتخابات قبلی پرداخت و اعلام کرد: با برنامه‌ریزی جدید و رفع نواقص احتمالی انشاءالله شاهد انتخاباتی باشکوه باشیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha