• شنبه / ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۰:۴۰
  • دسته‌بندی: جهان ورزش
  • کد خبر: 1403032617181
  • خبرنگار : 71460

«همه با هم»: پیام مسی پس از دبل مقابل گواتمالا

«همه با هم»: پیام مسی پس از دبل مقابل گواتمالا

کاپیتان آلبی سلسته پس از آخرین بازی دوستانه پیش از کوپا آمه ریکا در شبکه اجتماعی‌اش پیام گذاشت.

به گزارش ایسنا، تیم ملی فوتبال آرژانتین که خود را آماده حضور در کوپا آمه ریکا می‌کند در دیداری دوستانه به مصاف گواتمالا رفت که این بازی دوستانه با نتیجه ۴ بر ۱ به سود آرژانتین به پایان رسید. ستاره این بازی لیونل مسی بود که توانست دو گل به ثمر برساند و یک پاس گل هم به لائوتارو مارتینس بدهد.

مارتینس هم دیگر بازیکن آرژانتین بود که در این بازی درخشید. او هم دو گل به ثمر رساند و یک پاس گل به مسی داد.

 لیونل مسی با زدن دو گل و یک پاس گل در جریان پیروزی تیم ملی آرژانتین مقابل گواتمالا خوش درخشید. کاپیتان آلبی سلسته قبل از شروع کوپا آمه ریکا در حساب رسمی اینستاگرامش نوشت: "همه با هم."

پس از پیروزی او اطمینان داد که  آرژانتین با تمام توان و همان عطش قبل برای کسب قهرمانی رقابت خواهد کرد. لیونل مسی گفت: مطمئن باشید ما به تلاش برای ارائه بهترین‌ عملکردمان ادامه می‌دهیم و می‌خواهیم با تلاش در زمین مسابقه به اهداف‌مان دست یابیم. این کار به هیچ وجه آسان نخواهد بود و هر تیمی که برابر ما قرار خواهد گرفت انگیزه مضاعفی خواهد داشت اما ما دست از تلاش نخواهیم کشید.

سرمربی آلبی سلسته نیز بعد از این دیدار فهرست بازیکنانش برای حضور در کوپا را آماده کرده ولی هنوز به بازیکنانش اطلاعی نداده است. تنها نکته این بود که آلخاندرو گارناچو ستاره جوان منچستریونایتد با وجود این‌که در دو بازی دوستانه بازی نکرده قطعا در کوپا خواهد بود و اسکالونی این موضوع را تایید کرد.

آرژانتین مدافع عنوان قهرمانی کوپا آمریکا و جام جهانی است. آرژانتین در دوره قبل توانست برزیل را در دیدار نهایی شکست دهد و عنوان قهرمانی را به دست بیاورد.

بازی افتتاحیه این رقابت‌ها جمعه یک تیر در استادیوم مرسدس بنز بین آرژانتین و کانادا برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha