• شنبه / ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۳:۰۱
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1403032617491
  • منبع : بازار

مدیرعامل حرفه ای و خلق صحنه ای متمایز در CEO Performance

مدیرعامل حرفه ای و خلق صحنه ای متمایز در CEO Performance

ما در این مقاله تصمیم داریم تا به‌طور کامل از دوره افزایش کارایی مدیرعامل‌ها برایتان بگوییم. همچنین مشخصه‌هایی که این دوره آموزشی دارد را معرفی کنیم و در آخر به این سوال مهم پاسخ دهیم که آیا با حضور در این جمع، می‌توان مفاهیمی مثل Networking، Training، Coaching، Mentoring، Work book و Bootcamp را تجربه کرد؟

به گزارش ایسنا به نقل از مدرسه کسب و کار ماهان، برنامه CEO Performance مخصوص مدیران عاملی است که تصمیم به ارتقا و تغییر گرفته‌اند. افتتاحیه این برنامه از دهم خردادماه ۱۴۰۳ توسط مدرسه عالی کسب‌وکار ماهان آغاز شده و اولین برنامه شخصی‌سازی‌شده آموزشی برای توانمندسازی مدیران عامل محسوب می‌شود.

در اولین برنامه CEO Performance ۳۵ تن از مدیران عامل کسب‌وکارهای برتر ایران حضور پیدا کردند تا در تسهیل‌گری سیستم‌سازی و افزایش پرفورمنس کسب‌وکارها خود موثر واقع شوند. در این برنامه، منتورینگ کسب‌وکار به‌صورت جامع انجام می‌شود و با توجه به اینکه شبیه‌سازی اتاق هیئت مدیره صورت می‌گیرد، صاحبان مشاغل می‌توانند در یک فضای اجرایی، نحوه خلق صحنه‌ای متمایز برای بیزینس خود را فرا بگیرند.

معرفی کامل دوره CEO Performance

مدیران عامل و رهبران کسب‌وکار، افرادی هستند که اگر در راستای توانمندسازی خود تلاش نکنند، قادر به رشد و بالابردن مرتبه بیزینس خود نخواهند بود. به همین دلیل، تجربه‌ای متمایز از سفر تحول برای این افراد آماده شده تا قادر باشند به‌کمک شبکه‌سازی، آموزش، داشتن مربی و بوت‌کمپ‌های کوتاه، صاحب یک زاویه دید جدید برای ترقی شوند.

در این برنامه، مزیت‌های بسیاری حاصل می‌شود که از میان آن‌ها، می‌توانیم به Business Insight، جلسات اختصاصی و شخصی‌سازی شده کوچینگ سازمانی، شبکه‌سازی حرفه‌ای، دفتر پروژه و پشتیبانی هدفمند، منتورینگ کسب‌وکار و اتاق هیئت مدیره اشاره کرد. برای درک بیشتر شما، در ادامه هریک از موارد گفته شده را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

اهمیت Business Insight و نحوه پرداختن به آن در CEO Performance

هر کسب‌وکار به‌واسطه فعالیت‌هایی که درزمینه تولید، فروش و ارتباط با مشتری انجام می‌دهد، به یک سری اطلاعات دست پیدا می‌کند. اگر مدیرعامل آن بیزینس بتواند با استفاده از این داده‌ها، یک تجزیه‌وتحلیل اصولی انجام دهد، قادر به نوشتن استراتژی بی‌نظیر برای رشد کسب‌وکارش خواهد بود.

دقت داشته باشید که در منتورینگ کسب وکار، Business Insight جایگاه بسیار ویژه‌ای دارد. چون ازطریق آن، مزیت‌های زیادی مثل دیدن یک تصویر بزرگ از کسب‌وکار، درک عمیق‌تر بیزینس، شناخت فرصت‌های جدید، پیش‌بینی عرضه و تقاضای آینده، گرفتن تصمیمات بهتر و یافتن مزیت رقابتی حاصل می‌شود.

معرفی جلسات اختصاصی و شخصی‌سازی شده در دوره CEO Performance

مدیرعامل حرفه ای و خلق صحنه ای متمایز در CEO Performance

با توجه به اینکه هر کسب‌وکار، دارای نقاط قوت و ضعف خود است، جلسات کوچینگ آن باید به‌صورت اختصاصی باشد. به دیگر سخن، نمی‌توان یک نسخه را برای همه بیزینس‌ها به‌منظور بهبود عملکرد سازمان نوشت. به همین علت در دوره کوچینگ CEO Performance مراحل فهرست پایین برای راهنمایی و پیشرفت کسب‌وکارها در نظر گرفته شده است:

  • در قدم اول یک Workbook کاملا عملیاتی در اختیار شما قرار می‌گیرد.
  • سپس به‌همراه کوچ اختصاصیتان، فرآیند کوچینگ آغاز می‌شود.
  • در ابتدا طراحی برنامه بهبود عملکرد سازمانی نوشته می‌شود.
  • و در آخر، اکشن پلن به اجرا در می‌آید.

دقت داشته باشید که تک‌تک موارد گفته شده، بدون تسهیل‌گر انجام نمی‌شوند و شما به‌صورت کاملا اختصاصی با فردی با تجربه در راستای رسیدن به اهداف‌تان، پیش خواهید رفت.

بدون شبکه‌سازی حرفه‌ای، نمی‌توان دوره CEO Performance باکیفیت برگزار کرد!

شبکه سازی مدیران یکی دیگر از مزیت‌هایی است که ازطریق دوره جذاب CEO Performance حاصل می‌شود. در حقیقت، همه مدیرانی که نیاز به دیدگاه‌های جدید دارند؛ به‌دنبال نوآوری هستند؛ در پی تخصص خاصی می‌گردند؛ می‌خواهند خدمات جدید به کسب‌وکار خود اضافه کنند و در آخر نیاز به کسی دارند که بتواند هنگام حل مشکلات به آن‌ها کمک کند، به‌دنبال شبکه‌سازی می‌روند.

در این راستا و به‌عنوان یک خبر خوب باید بگوییم که یکی از پایه‌های اساسی CEO Performance، مربوط به شبکه‌سازی حرفه‌ای می‌شود. به‌طوری که این دوره می‌تواند شما را به شبکه ۱۷ هزار نفری از مدیران ارشد کسب‌وکارها متصل کند و به‌این‌ترتیب قادر خواهید تا برای تامین نیازهای بیزینس‌تان، با افرادی ارتباط برقرار کنید که بهترین راه‌گشای اهداف‌تان هستند.

دفتر پروژه و پشتیبانی هدفمند از مزیت‌های CEO Performance است!

یکی از بزرگ‌ترین مزیت‌های دوره CEO Performance، مربوط به دفتر پروژه و پشتیبانی هدفمند می‌شود. در حقیقت، دوره‌ای که پشتیبانی حرفه‌ای نداشته باشد، همچنین نتواند جلسات اختصاصی شما را با تیم کوچینگ و راهبران ماژول هماهنگ کند، نمی‌تواند آن طور که باید، در راستای تامین اعتماد مدیران نسبت به خود، عملکرد موفقی داشته باشد. به همین دلیل، در دوره‌های حرفه‌ای و باکیفیت، باید امکانات فهرست پایین را در لیست خدمات آن دوره، مورد بررسی قرار دهید:

  • هماهنگی جلسات اختصاصی
  • برقراری ارتباط با تیم کوچینگ و راهبران ماژول
  • پیگیری اجرای برنامه عملیاتی
  • بهبود عملکرد کسب‌وکار
  • مانیتور پیشرفت‌ها و روند کار
  • ارسال فیدبک برای تنظیم ماندن با مسیر

دوره CEO Performance شامل منتورینگ کسب‌وکار می‌شود!

منتورینگ کسب‌وکار از دیگر مزیت‌های CEO Performance است که ازطریق آن، رویدادهایی با بازه‌های زمانی کوتاه، مثلا ۲ روز برگزار می‌شود تا بتوانید از منتورهای کسب‌وکار که صاحب بیزینس‌های موفق ایرانی هستند، نکات جذاب و متنوع زیادی را آموزش ببینید. دقت داشته باشید که شرکت در این ایونت‌ها، به‌دلیل اینکه طولانی نیست و همه چیز به‌صورت هدفمند برنامه‌ریزی شده، باعث می‌شود تا بتوانید در فرصتی کوتاه، قدمی بزرگ برای رشد بیزینس‌تان بردارید.

اتاق هیئت مدیره، مرحله آخر دوره CEO Performance است!

یک مدیرعامل موفق باید بتواند در اتاق هیئت مدیره، قادر به دفاع از ایده‌ها و میزان پیشرفت کسب‌وکارش باشد. به همین منظور، در مرحله آخر این دوره، تصمیم گرفته شده تا با شبیه‌سازی اتاق هیئت مدیره، فرد بتواند در مقابل منتورها، راهبران ماژول‌ها و تیم کوچینگ از برنامه‌های تغییرات خود صحبت کند.

مدیرعامل در اتاق هیئت مدیره باید بتواند بعداز صحبت در مورد تمام کارهایی که برای کسب‌وکار خود کرده، حین ارزیابی شدن توسط افراد موفق این حوزه، یک نمره دریافت کند. این سنجش که در مرحله آخر انجام می‌شود، کمک زیادی به شناخت عمیق‌تر مدیرعامل از عملکردش می‌کند.

معرفی مفاهیم مهم دوره CEO Performance

مدیرعامل حرفه ای و خلق صحنه ای متمایز در CEO Performance

مفاهیم Networking، Training، Coaching، Mentoring، Work book و Bootcamp ازجمله مواردی هستند که در CEO Performance به آن‌ها پرداخته می‌شود. باید بگوییم که هریک از نمونه‌های مذکور، نقش پررنگی در زندگی کاری یک مدیرعامل ایفا می‌کنند. به‌طوری که CEO بدون وجود آن‌ها، قادر به کسب موفقیت‌های چشم‌گیر نخواهد بود.

جمع‌بندی

برنامه CEO Performance شامل یادگیری مفاهیمی می‌شود که مدیران با شرکت در آن، فرصت داشتن دستاوردهای بزرگ در بازه‌زمانی کوتاه را خواهند داشت. این دوره مزیت‌های بی‌شماری دارد که از میان آن‌ها می‌توان به Business Insight، جلسات اختصاصی، شبکه‌سازی حرفه‌ای، منتورینگ کسب‌وکار و اتاق هیئت مدیره اشاره کرد.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha