• دوشنبه / ۱۵ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۰:۵۹
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: 1403051509777
  • خبرنگار : 50006

امام جمعه شهرستان اهر:

بسیج سازندگی اهر جزو رده‌های برتر سپاه عاشورا است

بسیج سازندگی اهر جزو رده‌های برتر سپاه عاشورا است

ایسنا/آذربایجان شرقی امام جمعه شهرستان اهر، بسیج سازندگی این شهرستان را جزو رده‌های برتر سپاه عاشورای استان آذربایجان شرقی برشمرد.

حجت الاسلام جواد حاجی‌زاده در رزمایش جهادگران فاطمی۴ سپاه ناحیه اهر، کار جهادی را برگرفته از ایمان فردی برشمرد و اظهار کرد: اگر کار جهادی در عرصه‌های ایمانی، علمی، تفکراتی و میدانی باشد، آثار و برکات زیادی را به همراه خواهد داشت.

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران، جهادی شروع شده است و امروز در جهان و جبهه مقاومت فلسطین، غزه و ... در قالب‌های سیاسی، اقتصادی، نظامی آثار آن دیده می‌شود و این امر باعث شده تاکنون رژیم صهیونیستی در منطقه به اهداف شوم خود نرسد و با وجود اینکه مردم غزه بیش از ۴۰ هزار شهید داده‌اند ولی همچنان به مبارزات خود ادامه می‌دهند.

وی در ادامه با اشاره به جنایت‌های اخیر رژیم صهیونیستی در کشتار مردم غزه و ترور رهبران مقاومت گفت: امروز این حرکت‌های بسیجی است که دشمنان از جمله آمریکا و اسرائیل را در منطقه ناتوان کرده و اجازه هیچ کاری را برای آن‌ها نمی‌دهد.

امام جمعه اهر همچنین حفظ ایمان، ولایت مداری، تقویت بنیه‌های ایمانی را از توانمندی‌های ایرانیان برشمرد و گفت: اگر در وجود انسان ریشه توحید و ایمان قوی باشد کارهای بزرگی انجام می‌دهد که در حال حاضر این ریشه‌ها جمهوری اسلامی ایران و بسیجیان هستند که در طول تاریخ کارهای بزرگی انجام داده‌اند و خواهند داد.

وی در ادامه به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص بسیج و جهادگران عرصه‌های مختلف عمرانی، خدماتی، بهداشتی و درمانی، اقتصادی و ... اشاره کرد و گفت: مسئله تبیین یا جهاد تبیین برای نشر و ترویج فعالیت‌های گروه‌های جهادی و جلب رضایت مردم بسیار مهم است.

وی اضافه کرد: اطلاع‌رسانی و تبلیغ در همه عرصه‌ها مهم است و در صورت اطلاع‌رسانی قوی از فعالیت‌های جهادگران می‌توان رضایت مردم را جلب کرد.

بسیج سازندگی اهر جزو رده‌های برتر سپاه عاشورا است

برگزاری رزمایش جهادگران فاطمی۴ با شرکت ۵۰ گروه جهادی در اهر

فرمانده سپاه ناحیه اهر از برگزاری رزمایش جهادگران فاطمی ۴ با شرکت ۵۰ گروه جهادی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ پاسدار حسن سیفی در رزمایش جهادگران فاطمی ۴ شهرستان اهر اظهار کرد: همزمان با سراسر کشور رزمایش جهادگران فاطمی ۴ در این شهرستان نیز با حضور بیش از هزار نفر بسیجی در قالب ۵۰ گروه جهادی برگزار شد. 

وی افزود: گروه‌های جهادی فاطمی۴ سپاه ناحیه اهر در عرصه‌های مختلف عمرانی، محرومیت‌زدایی، فرهنگی و آموزشی، بهداشت و درمان، اقتصاد مقاومتی، خدمات‌رسانی ، تأمین آب‌شرب روستایی، احداث منازل روستایی مناطق محروم، کمک مومنانه و برگزاری نمایشگاه عملکرد فعالیت داشتند. 

وی از برکات انقلاب اسلامی ایران را توسعه روحیه و فرهنگ کار جهادی در بین مردم ذکر کرد و گفت: از مهم‌ترین ویژگی جهادگران حضور با عشق، ایمان، بصیرت، علاقه و نوع تفکر انقلابی است که باعث شده گروه‌های جهادی به صورت خودجوش در مناطق محروم فعالیت کنند.

بسیج سازندگی اهر جزو رده‌های برتر سپاه عاشورا است

بسیج سازندگی اهر جزو رده‌های برتر سپاه عاشورا است

بسیج سازندگی اهر جزو رده‌های برتر سپاه عاشورا است

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha