• سه‌شنبه / ۱۰ مهر ۱۴۰۳ / ۱۱:۳۲
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 1403071007943
  • خبرنگار : 71468

واگذاری کامل تیم‌ ملی امید به فدراسیون فوتبال

واگذاری کامل تیم‌ ملی امید به فدراسیون فوتبال

کمیته ملی المپیک مسئولیت تیم ملی فوتبال امید را کاملا به فدراسیون فوتبال واگذار کرد.

به گزارش ایسنا، مناف هاشمی، دبیر کمیته ملی المپیک پس از برگزاری جلسه هیات اجرایی این کمیته در مورد تیم ملی امید گفت: بعد از بازی‌های آسیایی هانگژو نظر اعضای هیات اجرایی را اعلام کردم. اختلاف نظر بین کمیته ملی المپیک و فدراسیون فوتبال باید تمام شود. فدراسیون فوتبال در نامه‌ای که در تاریخ ۱۳ شهریور بود، درخواست  کرد که چون  تیم فوتبال امید نتوانست  سهمیه المپیک بگیرد و در بازی‌های آسیایی مدال بگیرد، تصمیم گیری شود که مدیریت آن در اختیار فدراسیون یا کمیته ملی المپیک باشد.

او افزود: ما هم گفته‌ایم فوتبال برای ما با کشتی و وزنه‌برداری تفاوتی ندارد. اعضای هیات اجرایی تصمیم گیری کردند که مسئولیت تیم امید به فدراسیون فوتبال محول شود. قرار شد به صورت کتبی آن را به فدراسیون فوتبال اعلام کنیم. ما سال گذشته هم دخالتی در امور فنی تیم ملی فوتبال نداشتیم. امیدوارم دوستان بتوانند در بازی‌های آسیایی ناگویا مدال بگیرند. ما هم حمایت مالی خواهیم کرد. استدعا ما این است عزیزان زودتر کار خود را برای بازی‌های آسیایی آغاز کنند. مدیریت و مسائل فنی و اردوهای ان به فدراسیون فوتبال واگذار شد و ما فقط مالی کمک می‌کنیم.

هاشمی در پاسخ به این پرسش که اگر فدراسیون فوتبال درخواست کند که دوباره مسئولیت تیم فوتبال امید با همکاری کمیته  ملی المپیک باشد، این نهاد موافقت می‌کند؟ گفت: از ما خواستند که اختیار تیم فوتبال  امید به فدراسیون واگذار شود و ما هم درخواست را اجابت کردیم. مهدی تاج رییس فدراسیون درخواست کرد که مسئولیت کامل واگذار شود. در نامه تاج آمده است که «با توجه به  ضیغ وقت و لزوم تصمیم گیری به موقع در مورد کادر فنی و و جلوگیری از بروز مشکلات و ناکامی‌های سال‌های گذشته شایسته است تصمیم گیری در تصمیمات اجرایی و مسئولیت تیم مذکور به طور کامل به کمیته ملی المپیک یا فدراسیون فوتبال واگذار شود» که ما هم اجابت کردیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha