• سه‌شنبه / ۱۰ مهر ۱۴۰۳ / ۱۲:۱۸
  • دسته‌بندی: سیاست خارجی
  • کد خبر: 1403071008023
  • خبرنگار : 71038

با حضور در دفتر حزب‌الله

احمدیان: حزب‌الله یک تجربه و عصر دیگری را آغاز خواهد کرد

احمدیان: حزب‌الله یک تجربه و عصر دیگری را آغاز خواهد کرد

دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: همان‌گونه که وظیفه خود می‌دانستیم از حزب‌الله در دوران دبیرکلی سید حسن نصرالله حمایت کنیم، این وظیفه را کماکان برای خود پابرجا می‌دانیم چون بر مبنای یک اعتقاد، یک آرمان همکاری مشترک شکل گرفته بود و برای همه مردم لبنان و جبهه مقاومت آرزوی موفقیت می‌کنیم.

به گزارش ایسنا، «علی‌اکبر احمدیان» در حاشیه حضور در دفتر حزب الله لبنان در تهران برای عرض تسلیت در پی شهادت سید حسن نصرالله در جمع خبرنگاران گفت: حزب‌الله بعد از این حادثه یک تجربه و عصر دیگری را آغاز خواهد کرد. این عصر همانگونه که بعد از شهادت سید عباس موسوی، عصر قدرت حزب‌الله بود، آینده هم قطعا همین‌طور خواهد بود.
 


دشمن در حالت استیصال است

وی در مورد پاسخ احتمالی ایران به رژیم صهیونیستی در پی اقدامات جنایتکارانه اخیر این رژیم گفت: عزیزان ما باید دقت داشته باشند که جبهه مقاومت درگیر یک جنگ است. تَک‌اقدام مفهوم ندارد. این حادثه، این تقابل با کنش جبهه مقاومت آغاز شد نه با کنش جبهه دشمن. از آن روز تا به امروز، دشمن در حال واکنش است نه در حال کنش و دشمن در حالت استیصال است و تلاش می‌کند با عملیات روانی خودش را با یکی دو عملیات که عمدتا متکی بر ترور است، موفق نشان دهد، اما چنین موفقیتی برای او وجود ندارد.

وی در همین ارتباط ادامه داد: همین دیشب و در عملیات به‌اصطلاح خودشان محدود زمینی که آغاز کردند، بلافاصله عقب‌نشینی کردند.

 احمدیان تاکید کرد: بدون تردید پیروزی با جبهه مقاومت است و شکست از آنِ دشمن.

سید حسن نصرالله با شهادت خود، پرچم مقاومت را بر بالاترین قله مبارزه در جهان به اهتزار درآورد

احمدیان با بیان این که سید حسن نصرالله با شهادت خود، پرچم مقاومت را بر بالاترین قله مبارزه در جهان به اهتزار درآورد، اظهار کرد : همین‌طور که خون شهید مطهری، کتب او را تثبیت کرد، خون شهید نصرالله نیز جهاد، مقاومت و مبارزه را تثبیت کرد.

وی تصریح کرد: یقینا نقش رهبری سید حسن نصرالله بعد از شهادت ایشان، با دست بازتر و با حمایت الهی و حمایت مخصوص شهدا با قدرت بیشتری ادامه پیدا خواهد کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha