• جمعه / ۱۳ مهر ۱۴۰۳ / ۱۲:۳۰
  • دسته‌بندی: تهران
  • کد خبر: 1403071310169
  • خبرنگار : 71951

فرمانده انتظامی شرق استان تهران:

بیش از ۵۰ برنامه در شرق استان تهران همزمان با هفته ناجا برگزار می شود

بیش از ۵۰ برنامه در شرق استان تهران همزمان با هفته ناجا برگزار می شود

ایسنا/تهران فرمانده انتظامی شرق استان تهران گفت: در این هفته بیش از ۵۰ برنامه در شرق استان تهران و با توجه شعار هر روز این برنامه ها اجرا می‌شود.

«سردار دلاور القاصی مهر» فرمانده انتظامی شرق استان تهران در سخنرانی قبل از خطبه‌های نماز جمعه ۱۳ مهرماه ورامین گفت: شهادت عالم بصیر شهید سید حسن نصر الله با توجه به ایستادگی و مقاومت در مقابل رژیم صهیونیستی نشان دهنده این است که مردان بزرگ سرنوشت خود را با شهادت رقم خواهند زد.

سردار القاصی مهر با تبریک هفته فراجا اظهار کرد: نیروی انتظامی با تلاش شبانه روزی خود امنیت مردم را رقم زده است و با تمام ماموریت‌ها ناامنی‌هایی که توسط افراد نادان و دشمنان قسم خورده خود مبارزه کرده است.

وی تلاش دشمنان را برای ضربه زدن به کشور یادآورد شد و افزود: ما در هر حالت بایستی هوشیاری خود را حفظ کنیم و با شهادت رهبران و فرماندهان جبهه مقاومت نصر حقیقی رخ خواهد و از این بابت با استحکام روحیه خود آنها را یاری خواهیم کرد و ما در طول تاریخ جمهوری اسلامی هرگاه اندکی از ارزشها و دستورات رهبری معظم فاصله گرفتیم و نگاه به خارج داشتیم سیلی محکم خوردیم و برعکس آن هرگاه به مقاومت و ارزشها پایبند بودیم و منویات مقام معظم رهبری را سرلوحه کارهای خود قرار دادیم، پیروز شده‌ایم.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران با تقدیر از خدمات سپاه در حمله صادق ۲ گفت: رژیم صیهونیستی با حمله وعده صادق ۲ فهمید ایران اسلامی با سایر کشورها تفاوت دارد و ترس و نگرانی رژیم صهیونیستی فرهنگ خود اتکایی را از تجربه و عزم جوانان ما را نشان داد و اگر تسلیم بشویم قطعا هزینه آن بیشتر از مقاومت و ایستادگی خواهد بود.

وی ادامه داد: نیروی انتظامی نشان داده است تا پای جان برای حفظ ارزشها و امنیت مردم ایستاده است و مردم بدانند که فرزندان خودشان در مجموعه انتظامی بزرگترین مبارزه با امریکا و ایادی آن را در خدمت کردن به مردم می دانند و افتخارات بزرگ این مجموعه همین خدمتگزاری می باشد و این هفته با شعار پلیس هوشمند و مردم قانون مدار نامگذاری شده است.

سردار القاصی مهر در خصوص برنامه های فراجا گفت: در این هفته بیش از ۵۰ برنامه در شرق استان تهران و با توجه شعار هر روز این برنامه ها اجرا می شود و از مردم قانونمدار می خواهیم در این هفته در این ویژه برنامه ها برای دادن روحیه به عزیزان انتظامی کمک کنند.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران افزود: خودروهایی که بدون دستور قضایی توقیف شده‌اند و با جریمه‌های اعتراضی با اعطای تخفیف در این هفته آزاد خواهند شد و مراکز ترخیص و پلیس امنیت و تعویض پلاک با اضافه کاری ویژه در خدمت مردم خواهد بود و در پلیس نظام وظیفه نیز برای راهنمایی و حل مشکلات در خدمت شهروندان خواهند بود.

وی تصریح کرد: بیش از ۱۲۰ ماموریت در شبانه روز در پلیس انجام می شود و در این خصوص در حوزه سرقت ۳۴ درصد کاهش داشته ایم و اولین استان در سطح کشور در این مورد بوده ایم و در بحث تصادفات درون و برون شهری کاهش ۵ درصدی و در تصادفات فوتی ۴۷ درصد کاهش ثبت شده است.

سردار القاصی مهر ادامه داد: در برخورد و دستگیری با قاچاقچیان و خورده فروشان مواد مخدر ۲۱ درصد افزایش و رشد انجام شده است و در خصوص برخورد با ارازل و اوباش نیز با تلاش شبانه روزی توانسته‌ایم از بروز ناهنجاری‌ها با قاطعیت جلوگیری کنیم و در کلانتری‌ها با تعیین مشاور و راهنمای پلیس آموزش دیده ۶۶ درصد(۱۰ هزار پرونده) به صلح و سازش منجر شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha