• دوشنبه / ۳۰ مهر ۱۴۰۳ / ۱۷:۱۹
  • دسته‌بندی: توپ و تور
  • کد خبر: 1403073023380
  • خبرنگار : 71576

پیروزی طبیعت در بازی پر حاشیه و حساس لیگ بسکتبال

پیروزی طبیعت در بازی پر حاشیه و حساس لیگ بسکتبال

تیم بسکتبال طبیعت اسلامشهر در حساس‌ترین بازی هفته سوم لیگ برتر، مقابل نفت آبادان به پیروزی رسید.

به گزارش ایسنا، در نخستین و حساس‌ترین بازی هفته سوم لیگ برتر بسکتبال مردان ایران، از ساعت ۱۵ تیم‌های طبیعت اسلامشهر و نفت آبادان به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان، تیم طبیعت اسلامشهر با نتیجه نزدیک ۶۴ - ۶۶ برنده این بازی پر حاشیه و حساس شد.

در نیمه نخست این دیدار نفت آبادان شروع فوق‌العاده‌ای داشت و ۱۵ - صفر از میزبان خود پیش افتاد. تیم طبیعت با وجود گذشت نزدیک به ۷ دقیقه از کوارتر نخست موفق به کسب امتیاز نشده بود اما در ادامه ۱۰ امتیاز گرفت تا کوارتر نخست ۱۷-۱۰ به پایان برسد. کوارتر دوم نیز ۱۵-۱۹ به سود طبیعت پایان یافت تا بازی در پایان نیمه نخست ۲۹ - ۳۲ به سود نفت پایان یابد.

با شروع نیمه دوم بازی اما این تیم طبیعت بود که بهتر کارد و در حالی که ۳ دقیقه و ۳۴ ثانیه از کوارتر سوم گذشته بود ۳۷ - ۳۶ از حریف خود پیش افتاد. در این نیمه اعضای کادرفنی و تیم نفت اعتراض شدیدی به داوری داشتند و در اواسط این کوارتر زمین را ترک کرده و به سمت رختکن رفتند تا بازی برای دقایقی متوقف شود.

پس از توقفی حدودا ۱۰ دقیقه‌ای، بازی مجددا آغاز شد. این اتفاق در حالی رخ داد که حامد حدادی به دلیل اعتراضات زیاد از روی نیمکت و حماد سامری سرمربی تیم نفت آبادان هم با دیسکالیفه شدن اخراج شدند.

با آغاز مجدد بازی، تیم نفت عملکرد بهتری داشت و نهایتا کوارتر سوم را ۱۳-۱۷ برد تا در پایان کوارتر سوم ۴۲ - ۴۹ از حریف پیشی بگیرد. در کوارتر چهارم اما این تیم طبیعت اسلامشهر بود که با درخشش سینا واحدی روی پرتاب‌های سه امتیازی، اختلاف موجود را جبران کرده و نهایتا با نتیجه ۲۶-۱۵ پیروز کوارتر چهارم شد تا در مجموع با دو امتیاز اختلاف برنده این بازی حساس شود.

در پایان این دیدار، سینا واحدی پوینت گارد جوان و ملی پوش تیم طبیعت اسلامشهر با کسب ۲۴ امتیاز، امتیاز آورترین بازیکن زمین شد و تاثیر بسیار زیادی در کسب این برد سخت داشت. شاگردان شاهین‌طبع با این برد، سومین پیروزی متوالی خود در فصل جدید لیگ را جشن گرفتند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha