• یکشنبه / ۱۳ آبان ۱۴۰۳ / ۱۶:۵۷
  • دسته‌بندی: البرز
  • کد خبر: 1403081309762
  • خبرنگار : 50022

۴۶ هزار نفر از جشنواره نوستالژیک ایران بازدید کردند

۴۶ هزار نفر از جشنواره نوستالژیک ایران بازدید کردند

ایسنا/البرز مدیر جشنواره نوستالژیک گفت: بیش از ۴۶ هزار نفر از نخستین جشنواره نوستالژیک ایران بازدید و هشت شب خاطره انگیز را در پارک ملی ایران کوچک کرج تجربه کردند.

به گزارش ایسنا، محمد ایل‌بیگی روز یکشنبه، ۱۳ آبان با اشاره به استقبال شهروندان کرجی از نخستین جشنواره نوستالژیک ایران که به مدت هشت شب در پارک ملی ایران کوچک برگزار شد گفت: بیش از ۴۶ هزار نفر از این جشنواره بازدید کردند و در تمامی شب‌های این جشنواره در گوشه و کنار بوستان ملی ایران کوچک شادی و نشاط در میان مردم مشاهده می‌شد.

ایل بیگی با بیان اینکه نمایش اِلمان‌های خاطره‌انگیز، شخصیت‌ها و برنامه‌های تلویزیونی و پوشش دهه ۶٩ در این جشنواره مورد پسند بازدید کنندگان قرار گرفت، اظهار کرد: شادی و شور شعف شهروندان در تصاویر و فیلم‌های این جشنواره مشهود است و این میزان استقبال نشان از یک مطالبه عمومی در برگزاری و استمرارجشنواره‌های موضوعی است و همین مهم موجب دلگرمی مجموعه مدیریت شهری و ادامه این مسیر با برگزاری جشنواره های فاخر و با یفیت می‌شود.

مسئول روابط عمومی و بین‌الملل سازمان سیما منظر کرج با بیان اینکه استقبال از جشنواره نوستالژیک ایران به حدی زیاد بود که شهروندان اجرای بعضی از برنامه‌ها را با نشستن بر روی زمین دنبال می‌کردند، توضیح داد: در ایام جشنواره نظرسنجی مردمی انجام شده و با استخراج و جمع آوری اطلاعات و با رفع نواقص گذشته و تقویت نقاط قوت آن می‌توان در جشنواره‌های بعدی رضایت بیشتر بازدید کنندگان را جلب کرد.

مدیر نخستین جشنواره نوستالژیک ایران اضافه کرد: معماری هنرمندانه و هنر دست استادکاران استان‌های مختلف در ساخت زیست‌بوم و خاستگاه اقوام مختلف کشور در بوستان ملی ایران کوچک، از نظر گردشگری اهمیت بسزایی دارد و برگزاری جشنواره‌ها و رویدادهای فرهنگی در این مکان خاص، علاوه بر ارتقای کیفی سرانه‌های مفرح مورد نیاز و رضایت مندی عمومی، به شادی آفرینی، ایجاد همبستگی و علایق مشترک شهروندان و قومیت‌ها می‌انجامد و در نتیجه زمینه لازم برای نشاط اجتماعی را فراهم می‌سازد.

ایل بیگی در پایان نیز گفت: درصورت مساعد بودن شرایط، جشنواره‌های موضوعی و باکیفیت که یاری‌گر برند گردشگری و ایجاد حس تعلق در بین شهروندان هستند نیز ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha