مرتضی محمدزاده در آئین تکریم و معارفه مدیر امور شعب بانک ملی آذربایجان شرقی، اظهار داشت: در محاسبه میزان رضایت یا نارضایتی شهروندان، نظام بانکی جزو چند دستگاه اول کشور است و سهم بالایی دارد.
وی، افزایش رضایتمندی مردم از سیستم اداری کشور را نیازمند طرحهای نو و بازتعریف ماموریتها دانست و گفت: نظام بانکی قواعد مشخص و مخصوص به خود را دارد و باید متناسب با تغییرات زمان، خود را با خواست مردم و شهروندان تطبیق دهد.
معاون استاندار آذربایجان شرقی به عنوان نمونه به بحث تضامین بانکی اشاره کرد و گفت: بخش عمدهای از مشتریان بانکها را متقاضیان تسهیلات خرد تشکیل میدهند، اما بانک در مواجهه با این مشتریان، تفاوتی بین مشتریان خوشحساب و بدحساب نمیگذارد؛ در حالی که اعتبار مشتری باید سهمی در نزد بانک داشته باشد.
محمدزاده با اشاره به لزوم حمایت نظام بانکی از طرحهای اقتصادی و سرمایهگذاری در شرایط خاص ناشی از تحریمهای تحمیل شده بر حوزه اقتصادی کشور، گفت: انتظار داریم که بانکها، در محاسبه سود خود و مشتریانشان، تنها نگاه مادی نداشته باشند و در جلب رضایت مردم و بهبود وضعیت اقتصادی جامعه نیز سهم شایانی برای خود قائل باشند.
وی همچنین به اهمیت توسعهیافتگی فردی در بحث توسعه اشاره کرد و گفت: نظم و انضباط، اولین قدم در توسعهیافتگی است، اما این مهم، به صورت جزیرهای قابل تحقق نیست و همه اجزای نظام اداری و اجتماعی باید منظم باشند.
به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، وی با قدردانی از خدمات آقای عادل غلامی در مدت تصدی مدیریت امور شعب بانک ملی استان، برای آقای عبدی مدیر جدید این اداره آرزوی موفقیت کرد.
انتهای پیام
نظرات