• چهارشنبه / ۲۵ تیر ۱۳۹۹ / ۰۸:۵۲
  • دسته‌بندی: صنفی،فرهنگی‌ودانشجویی
  • کد خبر: 99042518448
  • منبع : دانشگاه شهید بهشتی

رئیس مرکز آموزش الکترونیکی دانشگاه اعلام کرد

برگزاری بیش از ۳۰۰۰ آزمون مجازی در دانشگاه شهیدبهشتی/آخرین وضعیت برگزاری غیرحضوری جلسات دفاعیه

برگزاری بیش از ۳۰۰۰ آزمون مجازی در دانشگاه شهیدبهشتی/آخرین وضعیت برگزاری غیرحضوری جلسات دفاعیه

رئیس مرکز آموزش الکترونیکی دانشگاه شهید بهشتی اعلام کرد: آزمون‌های نیمسال دوم سال تحصیلی ۹۹-۹۸ دانشگاه شهید بهشتی از روز شنبه ۷ تیر ۱۳۹۹ آغاز و روز شنبه ۲۱ تیر ۱۳۹۹ خاتمه یافت. دانشجویان و اساتید جهت برگزاری آزمون از سامانه های مختلف اعم از Adobe Connect،LMS ، درس افزار و غیره استفاده کردند.

به گزارش ایسنا، دکتر اسلام ناظمی، رئیس مرکز آموزش الکترونیکی افزود: در طول مدت آزمون‌ها، قریب به ۹ هزار دانشجو و ۷۴۳ استاد  از سامانه  Lms و Adobe Connect که زیر نظر مرکز آموزش های مجازی دانشگاه است، استفاده نمودند. در این زمان حدود ۳۳۰۰ آزمون در این دو سامانه برگزار شد.

دکتر ناظمی در خصوص پشتیبانی فنی برگزاری آزمون‌های مجازی یادآور شد: در مجموع بالغ بر ۱۰۰ نفر از همکاران دانشگاه شامل همکاران فنی مرکز آموزش الکترونیکی و همکاران معرفی شده از سوی دانشکده‌ها و پژوهشکده‌ها که آموزش های لازم را در مرکز الکترونیکی فرا گرفته بودند، وظیفه پشتیبانی کلیه آزمون ها را به عهده داشتند.

وی از ضبط و نگهداری محتوای تمام کلاس ها و جلسات مجازی خبر داد و تصریح کرد:  تاکنون بالغ  بر۵۰ هزار جلسه معادل ۷۰ هزار ساعت محتوای ضبط شده کلاسهای درس بر روی سرورهای مرکز آموزش الکترونیکی ضبط، ذخیره و نگهداری شده است که تا ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ در اختیار دانشجویان و اساتید محترم خواهد بود.

رئیس مرکز آموزش الکترونیکی در خصوص برگزاری غیرحضوری جلسات دفاع از پایان نامه ها گفت: با عنایت به غیرحضوری شدن جلسات و دفاعیه‌ها، تاکنون ۴۰۰ جلسه شامل جلسات گروه‌ها، شوراها و وبینارها توسط مرکز آموزش مجازی برگزار شده است. همچنین پیش بینی می‌شود تا شهریورماه ۱۳۹۹، قریب به دو هزار جلسه دفاع به صورت الکترونیکی در مقاطع دکتری و ارشد برگزار شود.

دکتر ناظمی در پایان با اشاره به برنامه های در دست اجرا در مرکز آموزش الکترونیکی خاطرنشان شد: هم اکنون در مرکز در حال برنامه‌ریزی برای برگزاری ترم تابستان، مصاحبه دکتری و شروع سال تحصیلی جدید هستیم.


انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha