• شنبه / ۲۹ شهریور ۱۳۹۹ / ۱۴:۰۷
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 99062921957

رئیس دانشگاه فرهنگیان:

 ۳۷ درصد از مفاد سند تحول در دانشگاه فرهنگیان تحقق یافته است

 ۳۷ درصد از مفاد سند تحول در دانشگاه فرهنگیان تحقق یافته است

ایسنا/خراسان رضوی رئیس دانشگاه فرهنگیان گفت: با توجه به گزارش‌‎ها و بررسی‌های انجام شده، حدود ۳۷ درصد از مفاد سند تحول در دانشگاه فرهنگیان تحقق یافته است و امیدواریم تا پایان سال تحصیلی جاری به ۵۰ درصد نیز برسد.

حسین خنیفر امروز ۲۹ شهریور ماه، در برنامه آغاز سال تحصیلی دانشگاه فرهنگیان که در تالار ابن‌هیثم برگزار شد و به صورت ویدئو کنفرانسی در این جلسه حضور داشت، اظهار کرد: ما به کرونا ثابت کردیم که آموزش تعطیل بردار نیست و در هر شرایطی باید مسیر خود را طی کند. شعار جدیدی در دنیا گسترش پیدا کرده است تحت عنوان «آموزش بدون مرگ»، که نشان می‌دهد آموزش مرگ ندارد و می‌توان آن را بدون داشتن مرگ پیش برد. دنیا وارد دوره جدیدی از آموزش شده است، معلمان جدید ما باید خود را برای این دوران آماده کنند. دورانی که آموزش‌ها تلفیقی و ترکیبی هستند و امکان دارد که افق‌های جدیدی از آموزش‌ها مطرح شود.

وی افزود: آموزش‌های LMS، آموزش‌هایی هستند که نظام تعلیم و تربیت را تغییر دادند. تکنولوژی به سرعت درحال تغییر و تحول است، مهمترین وظیفه ما در این شرایط این است که آموزش را به صورت کامل انجام دهیم حتی اگر کلاس‌ها به صورت مجازی و کمپرس شده باشند. کلاس‌های کمپرس شده کمک می‌کند یک مدرسه دو شیفت را در یک وقت ارائه دهد.

رئیس دانشگاه فرهنگیان در رابطه با سند تحول و نحوه اجرایی شدن آن، اظهار کرد: با توجه به گزارش‌ها و بررسی‌های انجام شده، حدود ۳۷ درصد از مفاد سند تحول در دانشگاه فرهنگیان تحقق یافته است و امیدواریم تا پایان سال تحصیلی جاری به ۵۰ درصد نیز برسد. در راستای بیانیه گام دوم انقلاب نیز فعالیت‌های بسیار خوبی شروع شده است. ما به بازنگری برنامه‌های آموزشی که شامل برنامه‌های درسی می‌شود و نزدیک به ۲۰ برنامه آموزشی وجود دارد پرداخته‌ایم.

خنیفر با اشاره به افزایش اعضاء هیأت علمی این دانشگاه، بیان کرد: هرم هیأت علمی ما در حال تغییر است و بالای ۲۰۰ نفر هیأت علمی جدید گرفته‌ایم که امسال شروع به فعالیت می‌کنند. هیأت علمی‌های پیشکسوت ما به حدود ۷۰۰ نفر می‌رسند و ما به حضور این افراد افتخار می‌کنیم زیرا این افراد کسانی هستند که معدن تجربیات ما هستند و می‌دانند که دانشجویان را برای فعالیت در چه محیطی آماده می‌کنند.

وی در ادامه با اشاره به افتتاح ساختمان ۶۰ میلیاردی برای مرکز خواهران کاشان، افزود: این ساختمان ۶۰ میلیاردی با وسعت یک هکتار و چهار طبقه توسط خواهران دانشگاه فرهنگیان کاشان مورد استفاده قرار خواهد گرفت. در این ساختمان بخش‌های بسیاری مانند رستوران، آشپزخانه و سردخانه‌هایی با وسعت بالا پیش بینی شدند و این ساختمان توسط یک خیر به دانشگاه فرهنگیان اهدا شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha