• سه‌شنبه / ۸ مهر ۱۳۹۹ / ۱۵:۱۴
  • دسته‌بندی: ایلام
  • کد خبر: 99070806238
  • منبع : نمایندگی ایلام

مدیرکل هماهنگی‌های علمی و آموزشی بین‌المللی دانشگاه علمی کاربردی تاکید کرد:

مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی ایلام ظرفیت پذیرش دانشجوی عراقی را دارد

 مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی ایلام ظرفیت پذیرش دانشجوی عراقی را دارد

ایسنا/ایلام مدیرکل هماهنگی‌های علمی و آموزشی بین‌المللی دانشگاه علمی کاربردی گفت: مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی ایلام از ظرفیت لازم برای ظرفیت پذیرش دانشجوی عراقی برخوردار است.

دکتر «محمود رضا دلاور» پس از بازدید از مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی ایلام ، با حضور در ایسنا، با تقدیر از فعالیت‌های انجام گرفته در این مرکز ،  اظهار کرد: این مرکز پتانسیل‌های خوبی دارد و امیدواریم بتوانیم شاهد ارائه مجوز برای پذیرش دانشجوی عراقی در این مرکز باشیم.

وی با اشاره به ارائه رشته‌های پرطرفداری مانند «تعمیر تجهیزات پزشکی» در این مرکز، تصریح کرد: برای تداوم پذیرش دانشجو در این رشته در حال رایزنی و تعامل با وزارت بهداشت هستیم تا با هماهنگی لازم  مجوز لازم را برای این رشته بگیریم.

مدیرکل هماهنگی‌های علمی و آموزشی بین‌المللی دانشگاه علمی کاربردی تصریح کرد: معاونت  آموزشی دانشگاه در حال رایزنی برای تقویت این رشته به عنوان خدمات ثانویه و در قالب خدماتی که وزارت بهداشت ارائه نمی‌کند، است و امیدواریم بتوانیم در این رشته‌ها پذیرش داشته باشیم و بتوانیم مهارت  خدماتی مانند  تعمیر و ساخت تجهیزات پزشکی را ارائه کنیم.

دلاور تصریح کرد: مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی ایلام پتانسیل‌های لازم  را برای پذیرش دانشجوی خارجی و توسعه رشته‌های موجود را دارد.

مدیرکل هماهنگی‌های علمی و آموزشی بین‌المللی دانشگاه علمی کاربردی با اشاره به مرز مشترک طولانی و قرابت فرهنگی استان ایلام با کشور عراق، گقت: با توجه به شرایط کرونایی امروز دوره های مجازی کوتاه مدت تبلیغ بسیار خوبی برای دوره‌های مقطع دار و حضوری در مراحل بعدی برای جذب دانشجوی داخلی و خارجی است و باید روی عراق به عنوان یک کشور روبه رشد تمرکز داشته باشیم.

دلاور تاکید کرد: هم وزارت علوم عراق و هم دانشگاه‌های این کشور و هم دانشجویان عراقی و اقلیم کردستان عراق تعامل خوبی با دانشگاه‌های ما دارند که می‌توانیم از این فرصت استفاده کنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha