• دوشنبه / ۱۲ آبان ۱۳۹۹ / ۰۰:۳۱
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 99081207361
  • منبع : نمایندگی سمنان

معاون استانداری سمنان عنوان کرد:

لزوم ارتقاء تاب‌آوری جامعه در برابر دسیسه های دشمن

لزوم ارتقاء تاب‌آوری جامعه در برابر دسیسه های دشمن

ایسنا/سمنان معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری سمنان هدف پدافند غیرعامل را ارتقاء تاب‌آوری در برابر دسیسه های دشمنان ارزیابی کرد و گفت: نهادینه شدن اصول پدافند غیرعامل در بین اقشار جامعه برای مقابله با تهدیدهای احتمالی در حوزه‌های مختلف نیازمند آموزش و فرهنگ‌سازی است.

فاطمه منصوری در نشست کمیته پدافند غیرعامل استانداری سمنان در سالن غدیر استانداری اظهار کرد: تدوین سند جامع پدافند غیرعامل استان سمنان بسیار ارزشمند است اما برای پیاده سازی این سند باید تلاش مستمری انجام شود.

وی خاطرنشان کرد: در ارتباط با روند پیاده سازی سند جامع پدافند غیرعامل استان سمنان گزارش‌ مستمری در جلسه کمیته پدافند غیرعامل استانداری سمنان ارائه شود.
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری سمنان تصریح کرد: هدف از اجرای اصول پدافند غیر عامل ارتقاء تاب‌آوری در برابر دسیسه های دشمنان و قوی تر شدن ایران عزیز است.
منصوری اضافه کرد: در کنار فرهنگ‌سازی و آماده‌ نمودن مردم و مسئولان در توجه به پدافند غیرعامل باید به مسایل زیرساختی و رفع ضعف‌های موجود در این حوزه مهم هم توجه شود.
وی تصریح کرد: اهمیت پدافند غیرعامل به دلیل حفظ امنیت انسان‌ها است و با رویکرد پیشگرانه‌ای که در آن وجود دارد انسان را از بسیاری از خطرهای احتمالی در امان نگه می دارد.
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری سمنان تصریح کرد: راه‌اندازی سامانه‌ برق اضطراری و مهار آتش در بخش های مختلف استانداری سمنان و فرمانداری تابعه باید مورد توجه باشد و برای تامین اعتبار از محل های مختلف برای رفع مشکلات زیرساختی در حوزه پدافند غیرعامل استانداری سمنان و فرمانداری های تابعه برنامه هایی در دست انجام‌ است.
منصوری با استقبال از برگزاری رزمایش پدافند غیرعامل در استانداری سمنان خواستار توجه جدی دستگاه های اجرایی به برگزاری این رزمایش و دیگر برنامه های مرتبط با حوزه پدافند غیرعامل شد.
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری سمنان تصریح کرد: انتظار می رود که اجرای طرح های آموزشی در حوزه پدافند غیرعامل به طور جد انجام شود.همچنین باید طرح ها در شورای پژوهش استانداری سمنان براساس اولویت بندی و با اجماع در گام اجرایی قرار می گیرد.
وی خاطر نشان کرد: در اجرای پدافند غیرعامل مردم محور، کارکنان استانداری سمنان هم جزئی از مردم‌ به شمار می‌روند که باید به بحث آموزش اصول پدافند غیرعامل در بین کارکنان استانداری هم توجه ویژه شود.
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری سمنان تصریح کرد: اجرای طرح نظام آراستگی محیط کار در استانداری سمنان در حال انجام است که تدوین برنامه‌ی مصون سازی غیر سازه‌ای از سوی دفتر مدیریت بحران می‌تواند به عنوان مکمل این طرح اجرا شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha