• پنجشنبه / ۱ آبان ۱۳۹۳ / ۰۰:۳۰
  • دسته‌بندی: سینما و تئاتر
  • کد خبر: 93080100008
  • خبرنگار : 71219

واکنش پوران درخشنده به اسیدپاشی

واکنش پوران درخشنده به اسیدپاشی

پوران درخشنده با هولناک خواندن اسیدپاشی‌های اخیر اصفهان گفت: در شرایطی که همه تلاش می‌کنیم وجهه‌ای را که از ایران خراب شده در ایران تصحیح کنیم، می‌بینیم عده‌ای این وضعیت را بدتر می‌کنند.

پوران درخشنده با هولناک خواندن اسیدپاشی‌های اخیر اصفهان گفت: در شرایطی که همه تلاش می‌کنیم وجهه‌ای را که از ایران خراب شده در ایران تصحیح کنیم، می‌بینیم عده‌ای این وضعیت را بدتر می‌کنند.

کارگردان فیلم «هیس! دخترها فریاد نمی‌زنند» در گفت‌وگویی با خبرنگار سینمایی ایسنا، بیان کرد: اسیدپاشی‌های اخیر در اصفهان هولناک‌ترین حرکتی بود که درباره آن خوانده و شنیده بودم. چطور می‌شود اسم کسی را انسان گذاشت که تا این حد تنزل پیدا کرده است.

او با ابراز تأسف شدید از این وقایع تأکید کرد: باید عاملان این اقدام شناسایی شوند و به مجازات برسند چون جامعه به آرامش نیاز دارد.

درخشنده با اشاره به اینکه اگر این روند ادامه پیدا کند، بسیاری از آدم‌ها ممکن است به این فکر بیفتند که برای هر کاری می‌توانند خودشان تصمیم ‌گیری کنند و شاهد انتقام‌های شخصی باشیم، اظهار کرد: این کارها عواقب سیاسی و اجتماعی زیادی دارد ضمن اینکه با زندگی افرادی بازی شده که به هیچ قیمتی قابل جبران نیست.

این کارگردان با تأکید بر اینکه خلأ‌های قانونی باید برطرف شوند و مسئولان باید در این باره حساسیت داشته باشند، گفت: منتظر واکنش مسئولان هستم چون نباید جو رعب و وحشت در جامعه ایجاد شود و همه باید بتوانند در آرامش و امنیت زندگی کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۳-۰۸-۰۱ ۱۱:۱۲

اين شما هستيد که با فيلم هاي بي محتوا و پر از سياه نمايي که مي سازيد وجهه ايران را خراب مي کنيد... ديگ به ديگ مي گه روت سياه.

avatar
۱۳۹۳-۰۸-۰۳ ۰۱:۵۰

الان تو کانادا يه زن و گرفتن 20 تا بچه رو کشته دولتشون هم از اسراييل کودک کش حمايت مي کنه تو هر جنايتي هم پشت امريکاست وجهه اش هم جزو بهترين هاست. پس تبليغات با واقعيات فرق داره شما هم يک فيلم که بدبختي ايران و ايراني رو نشون نده بساز شک نکن بيلم دستت نميدن. اينا وجهه پيامبرا رو هم تو دنيا خراب کردن چه برسه به ماي سر و پا تقصير و گناه و فسادا ما هر چي باشيم به همين هايي که وجهمون پيششون خرابه شرف داريم. شما هم فيلم ناجور بساز که تو داخل و خارج تحويلت بگيرن چون اگه درست بسازي انقدر مهم نميشي که نظرتو ايسنا بزنه. انگليس و فرانسه و کانادا و امريکا و المان و ... هر کدوم هزار تا سوژه دارن که مثل اين هم نيست که مشکوک باشه کار رؤساي جمهور و سران رسمي‌شونه کار سربازاشونه