• دوشنبه / ۱۷ مهر ۱۳۹۶ / ۱۵:۲۱
  • دسته‌بندی: ادبیات و کتاب
  • کد خبر: 96071709264

رونمایی از کتابی درباره آموزش اسلامی در غنا

رونمایی از کتابی درباره آموزش اسلامی در غنا

کتابی جدید درباره آموزش اسلامی در غنا که به نقش توسعه علم و تکنولوژی در بین دانش‌آموزان غنا تکیه دارد، رونمایی شد.

به گزارش ایسنا بر اساس خبر رسیده از رایزنی فرهنگی ایران در غنا، شیخ آرمیاو شعیب مدیر سابق بنیاد خدمات آموزش اسلامی منطقه بزرگ آکرا در غنا در رونمایی کتاب «یادگیری اسلامی، دولت و چالش‌های آموزش در غنا» با اعلام لزوم اصلاحات مدیریت مدارس اسلامی در کشور به عنوان نمونه به شورای مدارس اسلامی اشاره کرد که تصمیمات خود را باید با مشارکت مدیران و کارشناسات اسلامی بیشتری از کشور بگیرند.

این کتاب که در ۲۳۰ صفحه به تازگی به چاپ رسیده است آموزش اسلامی را طبق نظر علمای اسلامی مورد بررسی قرار داده است. وضعیت فعلی آموزش اسلامی و چالش‌های مدارس کشور با آن در این کتاب مورد مطالعه قرار گرفته است.

این اثر توسط سه محقق؛ دیوید آنسا، عبداللهی ادریسو و مارک سی تالیف شده است. در این کتاب فصلی به مصاحبه با مسئولان و کارشناسان آموزش اسلامی در مدارس و نیز به بازدید از این واحدهای آموزشی اختصاص یافته است.

شیخ آرمیاو شعیب در ادامه با اشاره به کافی نبودن بودجه دولت در برنامه آموزش اسلامی در مدارس کشور از مدیران این‌گونه مدارس خواست تا با تهیه و ارائه طرح‌های ابتکاری مدیریت کارآمد مدارس اسلامی در غنا را متحول سازند. او گفت محتوی این کتاب نه تنها برای مسلمانان بلکه برای مسیحیان نکات آموزنده بسیار خوبی دارد.

در مراسم رونمایی از این کتاب به نقش توسعه علم  و تکنولوژی در بین دانش‌آموزان غنا تکیه شد چرا که سرمایه‌گذاری روی آن را موجب رشد و پیشرفت دانش‌آموزان مدارس در آینده بیان کردند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha