• یکشنبه / ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ / ۱۳:۵۱
  • دسته‌بندی: صنفی،فرهنگی‌ودانشجویی
  • کد خبر: 1400022618288
  • منبع : باشگاه دانشجویان

وبینار بازرگانی رسته‌های کالا در فضای آنلاین با تمرکز بر کالاهای تند گردش

وبینار بازرگانی رسته‌های کالا در فضای آنلاین با تمرکز بر کالاهای تند گردش

وبینار تخصصی «بازرگانی رسته‌های کالا در فضای آنلاین با تمرکز بر کالاهای تند گردش» با همکاری انجمن علمی مدیریت دانشگاه شریف، مدیریت تهران، مدیریت امیرکبیر، مدیریت خوارزمی، مدیریت علامه و مدیریت اصفهان با همکاری گروه دیجی‌کالا برگزار می‌کنند.

به گزارش باشگاه دانشجویان ایسنا، "مفهوم و اصول مدیریت رسته‌کالا"، "بررسی شاخص‌های کیفی و رسته‌های کالا و تفاوت‌های خرید در آنلاین و آفلاین"، "اجرایی کردن مدیریت رسته‌کالا در فضای آنلاین" و "تغییرات ترند و مثال‌هایی از پروژه‌های انجام شده" از جمله مباحث و سرفصل هایی است که در این وبینار ارائه می شود.

این برنامه با ارائه هورمهر جعفرزاده ـ مدیر گروه کالای تند گردش، روز یکشنبه ۲۶ اردیبهشت از ساعت ۱۷ الی ۱۹، به صورت آنلاین برگزار می شود.

علاقه‌مندان می توانند جهت ثبت نام به لینک https://b۲n.ir/a۹۷۲۰۸ مراجعه کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha