• پنجشنبه / ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ / ۱۴:۲۲
  • دسته‌بندی: قزوین
  • کد خبر: 1400032720180
  • منبع : نمایندگی قزوین

یک مسئول:

روز انتخابات، روز دفاع از حرم جمهوری اسلامی و انقلاب است

روز انتخابات، روز دفاع از حرم جمهوری اسلامی و انقلاب است
عکس: آرشیو

ایسنا/قزوین رئیس کل دادگستری استان قزوین با بیان اینکه در وصیت‌نامه سردار سلیمانی آمده است جمهوری اسلامی یک حرم است و اگر این حرم بماند سایر حرم‌ها می‌ماند و اگر این حرم از بین برود دیگر هیچ حرمی باقی نخواهد ماند، گفت: روز جمعه ۲۸ خرداد روز دفاع از حرم جمهوری اسلامی و انقلاب است و با هر رأی تیر زهرآلودی به سمت دشمن شلیک می‌شود.

حجت‌الاسلام قدرتی در همایش رأی اولی‌ها در قزوین بیان کرد:  این اولین انتخابات سرنوشت‌ساز شما آینده سازان و اولین حضور رسمی در مهمترین امور کشور است، پس در این حضور تاثیرگذار با آگاهی و بینش کافی وارد شوید چرا که آینده و موفقیت این نظام در گرو تفکر، تدبر و تلاش نسل شماست.

وی با بیان اینکه در وصیت‌نامه سردار سلیمانی آمده است جمهوری اسلامی یک حرم است و اگر این حرم بماند سایر حرم‌ها می‌ماند و اگر این حرم از بین برود دیگر هیچ حرمی باقی نخواهد ماند، افزود: روز جمعه ۲۸ خرداد روز دفاع از حرم جمهوری اسلامی و انقلاب است و با هر رأی تیر زهرآلودی به سمت دشمن شلیک می‌شود و سهم خود را به شهدا ادا خواهیم کرد، آن‌ها با جان دادن و ما با رأی دادن باعث سرافرازی کشورمان خواهیم شد.

حجت‌الاسلام قدرتی ادامه داد: رأی ما اثر همان گلوله‌ای را دارد که سربازان ما در میدان‌های نبرد به سوی دشمن شلیک می‌کردند، اگر آن روز در مقابل دشمن شهدا با جان دادن میدان‌داری کردند و امروز مدافعان حرم میدان‌داری می‌کنند ما در عرصه سیاسی و اجتماعی با شرکت در انتخابات و رأی دادن باید میدان‌داری کنیم و دین خودمان را به ملت و نظام ادا کنیم و دشمنان را مأیوس و دوستان را امیدوار و موجب اقتدار کشورمان شویم، چراکه پشتوانه مردمی از مهم‌ترین مؤلفه‌های اقتدار یک کشور به ویژه ایران اسلامی است.

بنا بر اعلام روابط عمومی دادگستری استان قزوین، رئیس کل دادگستری استان قزوین خاطرنشان کرد: دنیا به جوان ایرانی و پایداری ایرانی و ابتکارهای ایرانی در بسیاری از عرصه‌ها با چشم تکریم و احترام می‌نگرد.

وی گفت: نگاه انقلاب هم همین است که به جوان‌ها اعتماد کنند و اساساً نگاه اسلام و معارف دینی به این است که به نسل جوان و نقش جوان اهمیت زیادی داده شود. یکی از وظایف شما جوانان آن است که خانواده و دوستان خود را به حضور در پای صندوق رأی تشویق کنید.

مقام ارشد قضایی استان تصریح کرد: از شما جوانان با نشاط تقاضا دارم باحضور خود نشاط را برای این واقعه مهم به ارمغان آورده و با انتخاب فردی اصلح بار دیگر با آرمان‌های امام راحل (ره) و رهبر معظم انقلاب و ارزش‌های انقلاب اسلامی تجدید میثاق کنید.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha