• چهارشنبه / ۶ مرداد ۱۴۰۰ / ۰۹:۴۰
  • دسته‌بندی: جامعه، شهری
  • کد خبر: 1400050603875
  • منبع : شهرداری تهران

شهردار تهران:

زیرگذر گلوبندک کیفیت پیاده راه پانزده خرداد را ارتقاء می دهد

زیرگذر گلوبندک کیفیت پیاده راه پانزده خرداد را ارتقاء می دهد

شهردار تهران در مراسم افتتاح دسترسی شرقی زیرگذر چهارراه گلوبندک گفت: این پروژه بر ارتقاء کیفیت پیاده راه پانزده خرداد کمک می کند و دسترسی این منطقه را بالا خواهد برد.

به گزارش ایسنا، پیروز حناچی، شهردار تهران در مراسم افتتاح ورودی شرقی پروژه زیر گذر چهارراه گلوبندک- شهدای مسجد ارک گفت: چهارراه گلوبندک از چهار راه های قدیمی شهر تهران و ورودی های مترو آن نیز یکی از پرازدحام ترین ورودی های مترو است.

وی افزود: طرح های شرقی و غربی از پیش برای زیر گذر تعریف شده بود. امروز دسترسی شرقی افتتاح شد و دسترسی غربی نیز پیش از این بهره برداری شده بود.

حناچی با بیان اینکه تعداد خروجی ها و ورودی های مترو با هم برابر می شود و ازدحام جمعیت بین کسانی که مسیرهای مختلفی را انتخاب می کنند ، تقسیم می شود، ادامه داد: پس از این بر سطح و زیر زمین ازدحام قبلی را نخواهیم داشت.

به گفته شهردار تهران، برای اجرای این پروژه تا کنون و در تراز منفی یک ، حدود ۶۰ میلیارد تومان هزینه شده و برای تراز منفی دو نیز به همین مقدار اعتبار نیاز خواهد داشت.

وی ادامه داد: به طور قطع این زیرگذر اثرات ترافیکی مثبتی خواهد داشت. چرا که ورودی و خروجی سابق برای مترو در چهار راه گلوبندک کافی نبود و در برخی مقاطع و ایام با ازدحام جمعیت مواجه بودیم که می توانست منجر به حادثه ای خطرناک شود. اکنون اما با چند خروجی و ورودی جمعیت می توانند آزادانه و با کمترین پله از این مسیر تردد کنند.

بر اساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهر، حناچی درباره استفاده شهروندان از زیرگذر گلوبندک و عدم تردد از خیابان پانزده خرداد اضافه کرد: با هماهنگی پلیس راهور بسته شدن خیابان پانزده خرداد و پیاده شدن آن از قبل صورت گرفت. در گذشته در این خیابان و این نقطه شاهد تردد موتور سیکلت و خودرو بودیم و جای قدم برداشتن برای عابرین پیاده وجود نداشت. خوشبختانه این پروژه به کیفیت پیاده راه پانزده خرداد نیز کمک می کند و دسترسی این منطقه را بالا خواهد برد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha