• جمعه / ۲۷ آبان ۱۴۰۱ / ۲۱:۲۵
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1401082718892
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

گرامیداشت یاد شهدا با همایش سراسری دوچرخه‌سواری

گرامیداشت یاد شهدا با همایش سراسری دوچرخه‌سواری

ایسنا/اصفهان همایش دوچرخه‌سواری گرامیداشت روز ۲۵ آبان و شهدای اصفهان به مقصد گلستان شهدای اصفهان با حضور دوچرخه‌سواران بسیج نواحی مختلف برگزار شد.

سرهنگ روح‌الله معظم، مسئول مرکز تربیت بدنی بسیج سپاه صاحب‌الزمان(عج) و مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی مقاومت استان اصفهان در حاشیه این همایش ملی، اظهار کرد: صلابت، از خودگذشتگی، حماسه و ایثار واژه‌هایی هستند که برای ما دارای زیبایی خاصی است، با آنها کاملا آشنایی داریم و زمانی که حرف از حماسه و ایثار می‌شود، ذهنمان ناخودآگاه به سمت جان فشانی‌های شهدا، ایثارگران و جانبازان‌مان می‌رود.

وی افزود: شهدا کسانی هستند که از جان  خود برای وطن مایه گذاشتند و حالا ما با یاد و نام آنها به راهشان ادامه خواهیم داد. راهی که باید توسط نسل‌های آینده نیز ادامه‌دار باشد.

سرهنگ معظم با اشاره به روز ملی ۲۵ آبان، تصریح کرد: مردم اصفهان روزی را با نام «حماسه و ایثار» در تاریخ استان و کشور خود ثبت کردند. روزی که کاروان 370 نفری شهدای عملیات محرم از جنوب کشور وارد اصفهان شدند و مردم این استان واقعه‌ای بی نظیر رقم زدند.

مسئول مرکز تربیت بدنی بسیج سپاه صاحب‌الزمان (عج) همچنین توضیح داد: همایش دوچرخه‌سواران با عنوان تا گلستان لاله‌ها، امروز، جمعه ۲۷ آبان‌ماه با حضور دوچرخه سواران بسیجی از نواحی مختلف مقاومت بسیج به مناسبت ۲۵ آبان همزمان با روز اصفهان و گرامیداشت یاد و خاطره تشییع ۳۷۰ شهید گرانقدر اصفهانی بر پا شد. 

وی یاداور شد: این همایش به همت مرکز تربیت بدنی و ورزش بسیج سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان، سازمان بسیج ورزشکاران، اداره کل ورزش و جوانان، سازمان فرهنگی اجتماعی تفریحی شهرداری اصفهان و باشگاه‌های فرهنگی ورزشی مقاومت، گیتی پسند، نامی نو و پادما یدک برگزار شد.

همایش دوچرخه‌سواری تا گلستان لاله‌ها با حضور جمعی کثیری از دوچرخه سواران بسیجی از نواحی مختلف مقاومت بسیج  شهر اصفهان با لباس‌هایی منقش به تصاویر ۳۷۰ شهید تشیع شده اصفهانی در روز 25 آبان سال 1361( روز حماسه و ایثار) از مسیر میدان امام(ره) تا گلستان شهدا برگزار شد و در پایان این مراسم نیز به قید قرعه، جوایزی به شرکت‌کنندگان اهدا شد.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha