• چهارشنبه / ۲۶ بهمن ۱۴۰۱ / ۱۳:۵۱
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1401112620230
  • خبرنگار : 50034

استاندار همدان:

گوشت قرمز در بازار همدان به صورت گسترده تزریق شود

گوشت قرمز در بازار همدان به صورت گسترده تزریق شود

ایسنا/همدان استاندار همدان با تأکید بر اینکه ذخایر استراتژیک خوبی در استان وجود دارد، گفت: گوشت قرمز در بازار همدان به صورت گسترده تزریق شود.

علیرضا قاسمی‌فرزاد چهارشنبه ۲۶ بهمن‌ماه در کمیسیون تنظیم بازار استان همدان، با بیان اینکه توزیع گوشت منجمد باید به روزانه ۲۰ تن برسد، اظهار کرد: قیمت گوشت قرمز بالاست و باید گوشت قرمز منجمد در بازار تزریق شود تا قیمت‌ها را تعدیل کند.

وی با اشاره به اینکه نظارت بر بازار باید از ۲۰ بهمن تا ۱۵ فروردین تشدید شود، تصریح کرد: ذخایر کالاهای اساسی به ویژه گوشت قرمز و مرغ در استان صورت بگیرد و برنامه تولید به‌گونه‌ای باشد که در روزهای پایانی مشکلی نداشته باشیم.

قاسمی‌فرزاد با بیان اینکه میزان ذخایر مرغ منجمد استان ۲۰۸۸ تن بوده که ذخایر خوبی است، یادآور شد: در حال حاضر تقاضای مرغ در کشور متعادل شده است و اگر گپی هم ایجاد شود از طریق مرغ منجمد جبران خواهد شد بنابراین نباید کمبودی در عرضه مرغ داشته باشیم.

استاندار همدان با تأکید بر اینکه باید مقادیر قابل توجهی برنج خارجی وارد بازار شود، اظهار کرد: در تأمین و عرضه روغن مشکلی نداریم اما باید مقادیر قابل توجهی برنج خارجی وارد استان شود.

وی با تأکید بر عرضه مستقیم میوه شب عید، افزود: باید در محلات مراکز عرضه مستقیم میوه ایجاد شود تا مردم با قیمت ۲۵ تا ۳۰ درصد کمتر از مغازه‌ها میوه را خریداری کنند و از مراجعه به مرکز شهر نیز کاسته شود.

این مقام مسئول با بیان اینکه غرفه‌های عرضه مستقیم میوه و تره‌بار حتماً باید پیگیری شود، ادامه داد: حداقل باید در ۳۰ نقطه عرضه مستقیم میوه وتره‌بار ایجاد شود.

وی با اشاره به مشکل ترافیکی خیابان‌هایی که ماشین‌های عرضه مرغ، خاطرنشان کرد: به اندازه کافی در سطح بازار خودروهای سنگین مشکل ایجاد می‌کند بنابراین باید محلی برای توزیع مرغ تأمین شود تا مشکلی برای تردد ماشین‌ها و مردم ایجاد نشود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha