• یکشنبه / ۷ اسفند ۱۴۰۱ / ۲۳:۳۱
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 1401120705287
  • منبع : نمایندگی کهگیلویه و بویراحمد

انتقاد فرماندار کهگیلویه از برخی بی‌اخلاقی‌ها در فضای مجازی

انتقاد فرماندار کهگیلویه از برخی بی‌اخلاقی‌ها در فضای مجازی

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد فرماندار شهرستان کهگیلویه با انتقاد از برخی افراد مغرض که برای جلب توجه در فضای مجازی اقدام به نشر اطلاعات بی پایه و اساس در شبکه های مجازی می‌کنند، گفت: فضای مجازی اغلب جولانگاه کسانی است که اطلاعات ضعیفی دارند و حتی نمیدانند نشر اکاذیب جرم است 

سید عبدالعزیز موسوی در نشست شورای اداری شهرستان کهگیلویه با بیان این‌که عده‌ای در تریبون‌ها یا در فضای مجازی به دنبال تشویش اذهان عمومی که چرا پادوک از کهگیلویه جدا کردند، افزود: شما جایگاهت چیست که هشدار می‌دهی، همان کسی که در فضای مجازی قلم می‌زند خود او اول خائن است.

وی اظهارکرد: اگر چند سال قبل در این موضوع خیانتی انجام شده، آن کسی که قبلا لکنت زبان گرفته بود و الان زبان باز کرده، خود او از کسانی است که در این مسئله خیانت کرده و شریک است.

فرماندار شهرستان کهگیلویه با بیان این‌که تقسیمات کشوری آسان نیست و فرایند سختی دارد گفت: در سال ۹۸ مسئولان وقت آمدند و این‌کار در آن زمان انجام شده است، مگر می‌شود بخشی از شهرستان جدا شود و فرماندار آن شهرستان، استاندار، نماینده، معاون سیاسی اطلاع نداشته باشند؟ آیا همه کسانی آن زمان مسئولیت داشتند خائن هستند؟ آیا زبان منتقدین آن زمان گنگ بود! آن‌هایی که آن زمان سکوت کردند خائن هستند؟

موسوی تصریح کرد: به دستور استاندار، نمایندگان دو شهرستان همراه فرمانداران و شورای تأمین یک جلسه کنار سد کوثر گرفته شد و اولین موضوع اصلاح خط مرزی بود، آقای منتقد آیا این‌ها هم خائن هستند؟

وی ادامه داد: چندین ماه قبل به همراه فرماندار گچساران و معاون سیاسی برای تعیین تکلیف این مسئله یک جلسه در دفتر تقسیمات کشوری داشتیم، کارشناسان آمدند منطقه را بازبینی و پیگیری کردند و برای اصلاح خط مرزی باید دید دولت چه چیزی را تصویب می‌کند.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان کهگیلویه، موسوی بیان کرد: این‌گونه نیست که کسی دغدغه ندارد و بی‌توجه باشد اما به این دسته افراد می‌گوییم یا نمی‌دانید یا اطلاعات‌تان ضعیف است و یا حسود هستند و ما به این حرف‌ها توجه نمی‌کنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha