• شنبه / ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ / ۲۳:۱۸
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1401121309679
  • خبرنگار : 50039

رئیس اداره تبلیغات اسلامی گرگان خبر داد:

گلستان میزبان اولین کنفرانس بین‌المللی مقاومت اسلامی و قیام جهانی مستضعفین

گلستان میزبان اولین کنفرانس بین‌المللی مقاومت اسلامی و قیام جهانی مستضعفین

ایسنا/گلستان رئیس اداره تبلیغات اسلامی گرگان از برگزاری اولین کنفرانس بین‌المللی مقاومت اسلامی و قیام جهانی مستضعفین به میزبانی استان گلستان خبر داد و گفت: دبیر کل جنبش عهدالله عراق سخنران این کنفرانس مهم است.

حجت الاسلام و المسلمین جواد محمدزاده شامگاه امروز در گفت‌وگو با ایسنا آگاهی بخشی را از مهمترین لازمه‌های اغناسازی فکری جامعه کنونی دانست و اظهار کرد: باید رابطه انسان با توحید حل شود تا سیر تکاملی بشریت حاصل شود.

وی مقاومت را راه نجات و پیروزی مسلمانان جهان عنوان کرد که در این کره خاکی علیه ظلم و بیداد ایستاده اند، ادامه داد: مقاومت دستور قرآن و یک امر و اصل اسلامی بوده و ایستادگی، صبوری و ثابت قدم بودن در مقابل کفر و ظلم است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی گرگان از برگزاری اولین کنفرانس بین‌المللی مقاومت اسلامی و قیام جهانی مستضعفین به میزبانی استان گلستان خبر داد و افزود: این کنفرانس مهم ساعت ۹ صبح ۱۸ اسفند ماه ۱۴۰۱ در حسینیه عاشقان ثارالله گرگان برگزار می‌شود که قطعاً مورد استقبال واقع خواهد شد.

وی از "حجت الاسلام و المسلمین سید هاشم الحیدری" دبیر کل جنبش عهدالله عراق به عنوان سخنران این کنفرانس نام برد و خاطرنشان کرد: حضور حاج ابوذر روحی و اجرای سرود "سلام فرمانده ۲" و قرائت شعر توسط حاج احمد بابایی از دیگر برنامه‌های کنفرانس مذکور است.

حجت الاسلام و المسلمین جواد محمدزاده با تأکید بر اینکه قرائت پیام تصویری "آیت الله شیخ عیسی قاسم" رهبر شیعیان بحرین همزمان با برگزاری این کنفرانس بین‌المللی اهمیت این گردهمایی را تبیین می‌کند، تصریح کرد: کنفرانس مذکور توسط هیئت حیدریون شهرستان گرگان با همکاری و مشارکت دبیرخانه کنفرانس بین‌المللی مقاومت اسلامی و قیام جهانی مستضعفین، اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان، معاونت فرهنگی سپاه ناحیه گرگان، سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری گرگان و سازمان فضای مجازی سراج مرکز گلستان برگزار می‌شود.

گفتنی است، استان گلستان و شهرستان گرگان در سال ۱۴۰۱ میزبان چندین کنفرانس و رویداد بزرگ و مهم بین‌المللی بود که برگزاری دومین اجلاس منطقه‌ای وحدت اسلامی در بهمن ماه با رویکرد تقریب مذاهب و تمدن سازی نوین اسلامی مهمترین آن بود.

گلستان میزبان اولین کنفرانس بین‌المللی مقاومت اسلامی و قیام جهانی مستضعفین

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha