• شنبه / ۱۲ فروردین ۱۴۰۲ / ۱۵:۴۳
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1402011204771
  • منبع : نمایندگی مازندران

بسته خبری پلیس مازندران

اجرای طرح ضربتی نظارت بر واحدهای صنفی در ماه مبارک رمضان

اجرای طرح ضربتی نظارت بر واحدهای صنفی در ماه مبارک رمضان

ایسنا/مازندران رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی استان مازندران از پلمب ۵۰ واحد صنفی متخلف در اجرای طرح نظارت بر واحدهای صنفی سطح استان در روز گذشته خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، محمد باقرزاده در تشریح این خبر گفت: به منظور حفظ حرمت ماه مبارک رمضان و پیشگیری از تخلفات صنفی طرح ضربتی نظارت بر واحدهای صنفی در سطح استان به اجرا در آمد.

وی خاطرنشان کرد: در این طرح که طی روز گذشته در سطح استان اجرا شد، ماموران اداره نظارت براماکن عمومی استان و شهرستان‌های تابعه از ۳۹۸ واحد صنفی مرتبط با این طرح بازدید کردند .

رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی استان مازندران با اشاره به پلمب ۵۰ واحد صنفی در این طرح، اظهار کرد: از متصدیان ۶۵ واحد صنفی تعهد گرفته شد و برای ۳۵ واحد صنفی به دلیل رعایت نکردن ضوابط و مقررات اماکن عمومی،اخطار پلمب صادر شد.

باقر زاده تصریح کرد: متصدیان ۳۵ واحد صنفی متخلف نیز با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

وی از تداوم اجرای طرح‌های نظارت بر واحدهای صنفی در ماه مبارک رمضان خبر داد و از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه تخلف در واحدهای صنفی مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

دستگیری شرور متواری در بابل

فرمانده انتظامی شهرستان بابل از شناسایی و دستگیری یکی از مخلان نظم و امنیت اجتماعی که موجب رعب و وحشت شهروندان شده بود، خبر داد.

محمدزمان شالیکار، گفت: پس از اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر ایجاد درگیری با سلاح سرد توسط یکی از مخلان نظم و امنیت اجتماعی در یکی از بازارهای این شهرستان که موجب جراحت یکی از شهروندان و ایجاد رعب و وحشت مردم شده بود، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی افزود: در اجرای این ماموریت، ماموران کلانتری ۱۴، در یک عملیات اطلاعاتی و پلیسی ضارب را که از محل متواری شده بود شناسایی و دستگیر کردند.

شالیکار تصریح کرد: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

فرمانده انتظامی بابل با تاکید بر این که پلیس با کسانی که بخواهند امنیت مردم را به مخاطره بی‌اندازند به صورت قاطع و بدون اغماض برخورد می‌کند، از شهروندان خواست، در صورت مشاهده هرگونه ناامنی مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha