• چهارشنبه / ۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ / ۰۸:۲۸
  • دسته‌بندی: خراسان جنوبی
  • کد خبر: 1402020602533
  • خبرنگار : 50026

استاندار خراسان جنوبی:

کارگران در توسعه و پیشرفت اقتصادی کشور، نقشی انکارناپذیر دارند

کارگران در توسعه و پیشرفت اقتصادی کشور، نقشی انکارناپذیر دارند

ایسنا/خراسان جنوبی استاندار خراسان جنوبی گفت: کارگران زحمتکش و شریف که در توسعه و پیشرفت اقتصادی کشور، نقشی انکارناپذیر داشته و علاوه بر حضور در سنگر تولید، در تمامی عرصه‌های دفاع از کشور و پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی، حماسه آفرین بوده و هستند.

جواد قناعت؛ استاندار خراسان جنوبی به مناسبت "هفته کار و کارگر" پیامی صادر کرد.

به گزارش ایسنا، متن پیام بدین شرح است:

به نام خدا

"جامعه‌ کارگری بایستی احساس تکریم بکند، احساس احترام بکند، احساس کند که قدر او دانسته می‌شود، قدر کار او دانسته می‌شود؛ اگر این به‌ وجود آمد، آن‌وقت خستگی از کار، بی‌حوصلگی نسبت به کار، بی‌ اعتنایی نسبت به کار، دیگر وجود نخواهد داشت و کار، درست و صحیح انجام می‌گیرد". مقام معظم رهبری، حضرت آیت الله امام خامنه‌ای(مدظله العالی)

هفته کار و کارگر و به طور ویژه یازدهم اردیبهشت روز جهانی کار و کارگر، سالروز پاسداشت مقام آن قشر زحمتکشی است که از آنها به عنوان عمود خیمه تولید ملی، ستون تحقق اقتصاد مقاومتی، شالودهِ ساختن ایران قوی و نیز بازوان توانمند جامعه‌ در به دست آوردن تعالی و شکوفایی یاد می شود، همان بزرگوارانی که به فرموده حضرت امام خمینی (قدس الله نفسه الزکیه) "حیات ملت، مرهون کار و تلاش این عزیزان است".

کارگران زحمتکش و شریف که در توسعه و پیشرفت اقتصادی کشور، نقشی انکارناپذیر دارند، علاوه بر حضور در سنگر تولید، در تمامی عرصه‌های دفاع از کشور و پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی، حماسه آفرین بوده و هستند.

اینک با گذشت بیش از چهار دهه از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، به مدد سال‌ها تلاش بی ‌شائبه کارگران سختکوش بخش‌های دولتی، خصوصی و خصولتی، استقلال و بالندگی را در همه بخش‌های عمرانی، اقتصادی و فناوری شاهد هستیم و بدون تردید اقتدار و صلابت امروز ایران عزیز، مرهون و مدیون این قشر زحمتکشی است که اگر چه زیر بار مشکلات معیشتی با سختی‌هایی مواجهند اما دغدغه‌ای جز تعالی میهن ندارند. 

دولت مردمی ایران قوی در راستای تحقق آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی و منویات مقام معظم رهبری(حفظه الله)، با اتکای به آموزه‌های دینی و با پیروی از سیره ائمه طاهرین(علیهم السلام) در راستای تکریم جایگاه کارگران، برنامه‌های ویژه‌ای را در دستور کار خود قرار داده است، در همین راستا، علاوه بر کمک به معیشت و نیز تضمین امنیت شغلی کارگران، موضوع پیگیری معوقات کارگری به طور ویژه در اولویت کاری حوزه‌های متولی و به طور خاص کمیسیون کارگری شورای تأمین استان قرار گرفته و خراسان جنوبی را در بحث پیگیری مطالبات کارگری در سال 1401 بر دیگر استان‌ها مقدم ساخته است.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای کارگر، فرا رسیدن هفته کار و کارگر را خدمت تمامی فعالان و زحمتکشان عرصه کار و تولید، به ویژه کارگران معزز خراسان جنوبی که جهادگران واقعی سنگر اقتصادند، تبریک عرض نموده، سلامتی، سعادت و پیروزی هر چه  بیشتر آنان را در تمامی مراحل زندگی از خداوند متعال مسئلت دارم.

باشد که در پرتو همت و تلاش همه کارگران این مرز و بوم و در سایه حمایت‌های دولت و به طور خاص حوزه‌های متولی و همراهی بیش از پیش همگان با ارکان اصلی تولید با استفاده از کالای ایرانی، شاهد تحقق عنوان سال و نیز دمیده شدن شور و امید در چرخه اقتصادی استان در بخش تولید و اشتغال باشیم.

انتهای پیام 
 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha