• چهارشنبه / ۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ / ۱۴:۱۶
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1402020602963

مشارکت جهاددانشگاهی فارس در رویداد ملی «پل»

مشارکت جهاددانشگاهی فارس در رویداد ملی «پل»

ایسنا/فارس رویداد ملی فناورانه «پل» با هدف ایجاد ارتباط و پلی میان ایده‌ها و صنعت در راستای حل چالش‌های کشور با همکاری نهادهای مختلفی نظیر جهاددانشگاهی فارس برگزار می‌شود.

رویداد ملی فناورانه «پل» با هدف ایجاد ارتباط و پلی میان ایده‌ها و صنعت در راستای حل چالش‌های کشور در حوزه‌های سلامت، فنی مهندسی، کشاورزی، دامپزشکی، گردشگری، علوم انسانی و نیازهای عمومی دستگاه‌های اجرایی و ... به میزبانی شیراز برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، این رویداد در بخش عموم مردم و دانش‌آموزی اجرا می‌شود که آخرین مهلت ارسال آثار در بخش عمومی تا ۱۲ اسفندماه سال ۱۴۰۱ بود اما ثبت‌نام بخش دانش‌آموزی رویداد ملی فناورانه «پل» از ۵ اردیبهشت‌ آغاز شده و تا هشتم هم ادامه دارد و محدودیتی در بخش رویداد دانش‌آموزی اعمال نشده و محور رویداد نیز دریافت ایده با توجه به محیط اطراف دانش‌آموزان است.

دانش‌آموزان علاقه‌مند برای شرکت در این رویداد می‌توانند به آدرس اینترنتی /https://event.hamyar.net/pol مراجعه و برای کسب اطلاعات بیشتر به شماره ۰۹۳۹۲۸۳۴۸۳۸ تماس حاصل کنند.

در بخش عمومی جایزه نفر اول ۵۰ میلیون تومان، نفر دوم ۳۰ میلیون تومان و نفر سوم ۲۰ میلیون تومان و در بخش دانش‌آموزی جوایز نفر اول مبلغ ۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، نفر دوم ۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، نفر سوم ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، نفر چهارم ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، نفر پنجم یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و نفر ششم تا سی‌ام مبلغ ۵۰۰ هزار تومان به همراه لوح‌های تقدیر اهدا خواهد شد.

مراسم اختتامیه رویداد ملی «فناورانه پل» در هر دو بخش عمومی و دانش‌آموزی در تاریخ ۱۴ اردیبهشت‌ماه در شیراز برگزار خواهد شد.

رویداد ملی «پل» با همکاری و مشارکت نهادهای مختلفی نظیر مرکز تحقیقات و فناوری‌های نوین پزشکی آدلان مستقر در دانشکده علوم و فناوری‌های نوین پزشکی، جهاددانشگاهی فارس، استانداری فارس، بنیاد نخبگان استان فارس، بسیج دانشجویی فارس، بسیج علمی فارس، پارک علم و فناوری فارس، دانشکده فنی و حرفه‌ای فارس، استانداری فارس، دانشگاه علوم پزشکی شیراز، شورای اسلامی شهر شیراز، دانشگاه شیراز، مجمع خیران نخبه‌پرور فارس، همیارنت، صندوق سرمایه‌گذاری پیشگامان، شرکت فراپاکس، مؤسسه آموزش عالی زند، هتل شیراز برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha