• یکشنبه / ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ / ۱۹:۲۵
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1402021710768
  • خبرنگار : 50175

جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان:

۲۳۵ گروه جهادی در بروجرد فعالیت دارند

۲۳۵ گروه جهادی در بروجرد فعالیت دارند

ایسنا/لرستان جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد گفت: ۲۳۵ گروه جهادی در قالب سه هزار و ۵۰۰ نفر از بسیجیان در جهت محرومیت‌زدایی در نقاط مختلف شهرستان فعالیت دارند.

سرهنگ غلامرضا شجاعی امروز ۱۷ اردیبهشت‌ماه در رزمایش جهادگران فاطمی ۳ که در ناحیه مقاومت بسیج بروجرد برگزار شد، اظهار کرد: سال گذشته ۲۰۰ گروه جهادی در بروجرد فعالیت داشتند که هشت پروژه آبرسانی روستایی، ۱۳ پروژه آب کشاورزی، احداث، تکمیل و مرمت ۳۷ منزل مسکونی انجام شد.

وی تصریح کرد: به همت گروه‌های جهادی در مجموع سال گذشته بیش از ۲۹ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان کمک مؤمنانه توزیع شده و در فروردین امسال نیز سه هزار و ۳۰۰ بسته معیشتی به ارزش چهار میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان تهیه و توزیع شد.

جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد خاطرنشان کرد: پارسال در راستای کمک به نیازمندان بیش از ۲۹ هزار بسته معیشتی توزیع و همچنین ۶۵ کمک جهیزیه به نوعروسان نیازمند اهدا و بیش از ۴۰ هزار پرس غذای گرم توزیع شد.

شجاعی اضافه کرد: از دیگر اقدامات صورت گرفته در بسیج سازندگی، ایجاد هفت صندوق قرض‌الحسنه، رفع مشکل ۹۰ واحد تولیدی، ایجاد اشتغال هزار و ۳۰۰ نفر با اهدای تسهیلات اشتغال و فعال‌سازی واحدهای تولیدی، برگزاری دوره آموزش فنی و حرفه‌ای برای ۲ هزار ۱۸۲ نفر بوده است.

وی بیان کرد: احداث بیش از چهار هزار و ۵۰۰ متر کانال آب‌ بر کشاورزی در روستاهای بروجرد با مشارکت اهالی و علاوه بر این موارد نیز اقداماتی از جمله ویزیت رایگان، آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد بوده است.

جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد ادامه داد: امروز به مناسبت روز بسیج سازندگی ۳۶ گروه جهادی فعالیت خود را آغاز می‌کنند که شامل هشت گروه عمرانی، ۱۰ گروه پزشکی، یک گروه اقتصادی و سایر گروه‌ها در بخش‌های فرهنگی، آموزشی و ورزشی فعالیت می‌کنند.

شجاعی اظهار کرد: امروز گروه جهادی فعالیت خود را آغاز می‌کنند که شامل هشت گروه عمرانی، ۱۰ گروه پزشکی، یک گروه اقتصادی و سایر گروه‌ها در بخش‌های فرهنگی، آموزشی و ورزشی فعالیت می‌کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha