• دوشنبه / ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ / ۱۳:۴۰
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1402021811335
  • خبرنگار : 50160

اجرای ۹ طرح آبرسانی در شهرستان سلطانیه

اجرای ۹ طرح آبرسانی در شهرستان سلطانیه

ایسنا/زنجان مدیرعامل شرکت آب‌وفاضلاب استان زنجان گفت: ۹ طرح آبرسانی روستایی با اعتباری بالغ بر ۶۴ میلیارد ریال در شهرستان سلطانیه اجرایی می‌شود.

علیرضا جزءقاسمی، پیش از ظهر امروز (۱۸ اردیبهشت‌ماه) در جمع خبرنگاران، با اشاره به اجرای طرح‌های آبرسانی در سلطانیه، اظهار کرد: طرح آبرسانی به روستای ویک شامل حفر، تجهیز و نیرورسانی یک حلقه چاه به عمق ۱۸۰ متر و احداث ۸ کیلومتر خط انتقال با اعتباری بالغ بر ۳۴ میلیارد ریال از جمله این طرح‌ها است.

وی تصریح کرد: در روستای ویر نیز حفر یک حلقه چاه به عمق ۱۷۵ متر با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال انجام شده و تجهیز این چاه نیز بزودی عملیاتی می‌شود.

جزءقاسمی به اجرای یک کیلومتر عملیات اصلاح شبکه در روستای ویر نیز اشاره کرده و یادآور شد: این طرح با اعتباری معادل ۲ میلیارد ریال و با مشارکت دهیاری روستا انجام خواهد شد.

وی بیان کرد: طرح آبرسانی به روستای نادرآباد در شهرستان سلطانیه نیز شامل احداث یک رشته قنات به طول ۲۰ متر، حفر، تجهیز و نیرورسانی یک حلقه چاه، احداث ۷۰۰ متر خط انتقال، احداث ۱۵۰۰ متر شبکه توزیع و احداث مخزن ذخیره ۳۰ متر مکعبی تکمیل شده است.

این مسئول افزود: این طرح با اعتباری بالغ بر ۷ میلیارد ریال و با مشارکت شرکت جی تی آی پارسیان اجرایی شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان به اجرای طرح آب رسانی به روستای شکورآباد نیز اشاره کرده و گفت: برای آبرسانی به این روستا یک حلقه چاه به عمق ۷۵ متر حفر، تجهیز و نیرورسانی شده و ۴ کیلومتر خط انتقال نیز در دست احداث است.

وی اضافه کرد: این طرح با مشارکت اهالی روستای شکورآباد و خیّر آبرسان آقای اکبر ابراهیمی، با اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد ریال اجرایی می شود.

جزءقاسمی گفت: طرح آبرسانی به مجتمع ارجین و اولنگ در شهرستان سلطانیه نیز شامل حفر و تجهیز یک حلقه چاه به عمق ۱۴۰ متر و احداث خط انتقال به طول ۷ کیلومتر اجرا شده و احداث ایستگاه پمپاژ و نیرورسانی به چاه آب این مجتمع نیز به زودی به پایان می رسد.

وی میزان اعتبار هزینه شده برای آبرسانی به این مجتمع در شهرستان سلطانیه را بالغ بر ۳۵ میلیارد ریال عنوان کرده و گفت: توسعه خدمات رسانی به مناطق روستایی استان با جدیّت ادامه دارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha