• یکشنبه / ۷ خرداد ۱۴۰۲ / ۱۱:۴۸
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1402030704457
  • منبع : نمایندگی زنجان

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی:

هلال‌احمر زنجان با برنامه‌های تحولی ارتقا می‌یابد

هلال‌احمر زنجان با برنامه‌های تحولی ارتقا می‌یابد

ایسنا/زنجان نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: هلال‌احمر استان زنجان با برنامه‌های تحولی ارتقا می‌یابد.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط‌عمومی هلال‌احمر استان زنجان، مصطفی طاهری شامگاه روز گذشته (۶ خردادماه) در دیدار با سرپرست جمعیت هلال‌احمر استان زنجان، اظهار کرد: برای کمک به هلال‌احمر در استان زنجان با همه توان در کنار این مجموعه هستیم.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: همه کارکنان هلال‌احمر خوش‌فکر و توانمند هستند و از همه خدمات و تلاش‌ها قدردانی می‌کنم.

سرپرست جمعیت هلال‌احمر استان زنجان نیز در ادامه این دیدار گفت: هلال‌احمر ارگانی مردمی به شمار می‌رود، ظرفیت اجتماعی قوی دارد و این ظرفیت نگاه بلند و تعامل با سایر ارگان‌ها را می‌طلبد تا هم‌افزایی انجام شود.

حکمت‌اله هلاشمی افزود: باید با خرد جمعی تحولی ایجاد کنیم و از طرفی افزایش اعتماد عمومی در این تحول مهم است در این‌خصوص به حتم از ظرفیت افراد صاحب نظر، خوش فکر، خلاق و تأثیرگذار همکاری و تعامل خواهیم کرد.

وی به استفاده توأم از سخت‌افزار و نرم‌افزار در هلال‌احمر تاکید کرد و ادامه داد: تلاش خواهیم کرد به پارک علم و فناوری ورود پیدا کنیم؛ چرا که در حوزه حوادث، نرم افزارها بسیار ارزشمند بوده و موجب ارتقای سرعت عمل می‌شود.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: استفاده از نرم‌افزارها در حوادث تأثیرگذاری معنادار و با کیفیتی را به همراه دارد که این مهم نیز یکی دیگر از برنامه‌های اولویت دارد در این مجموعه به شمار می‌رود.

این مسئول به اجرای طرح مولدسازی در استان زنجان اشاره کرد و افزود: هلال‌احمر در این خصوص مأموریت ویژه‌ای دارد که در زمینه‌ای متولی و در زمینه‌ای دیگر مشارکت است.

هاشمی به طرح تدوین عملیاتی اشاره کرد و افزود: در شهرستان‌های استان نقشه خطر نداریم، طرح امدادرسانی استاندارد و تأثیر آن در سایر حوزه‌ها در ۶ مرحله آماده شده که اگر این طرح پایه‌گذاری و نهادینه شود، هزینه‌ها کنترل و کاهش می‌یابد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha