• چهارشنبه / ۱۷ خرداد ۱۴۰۲ / ۱۱:۴۵
  • دسته‌بندی: قزوین
  • کد خبر: 1402031710666
  • منبع : نمایندگی قزوین

جذب ۳ هزار و ۴۳۳ حامی برای ایتام و محسنین تاکستانی

جذب ۳ هزار و ۴۳۳ حامی برای ایتام و محسنین تاکستانی

ایسنا/قزوین رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) تاکستان گفت: طی سال گذشته سه هزار و ۴۳۳ حامی با کمک بیش از پنج میلیارد و ۶۳۵ میلیون تومانی از یک هزار و ۲۹۳ فرزند معنوی خود حمایت کرده‌اند.

بنا بر اعلام روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قزوین، علی محمدرضایی با اشاره به فعالیت کمیته امداد در راستای حمایت از ایتام، گفت: اساس فعالیت کمیته امداد امام خمینی(ره) خدمت به مردم است، خدمتی که طی آن کمک‌های مردمی را به سمت نیازمندان هدایت می‌کند.

وی ادامه داد: کمک‌های مردمی در قالب طرح‌های مختلف جمع آوری می‌شود که مجموع کمک‌های مردمی به نیازمندان و محرومان تاکستان طی سال گذشته بیش از ۱۷ میلیارد و ۳۵۲ میلیون تومان بوده است. از این میزان کمک مردمی بیش از ۳۹۹ میلیون تومان کمک مردمی برای تأمین معیشت نیازمندان، بیش از ۹۹ میلیون تومان کمک‌های مردمی برای امور فرهنگی و بیش از ۹۶۳ میلیون تومان کمک مردمی برای تأمین مسکن نیازمندان بوده است.

این مسئول اظهار کرد: همچنین بیش از ۲۱ میلیون تومان کمک مردمی در طرح شفا برای درمان بیماران نیازمند، بیش از ۱۵۹ میلیون تومان کمک مردمی در طرح کوثر برای تأمین جهیزیه نیازمندان و بیش از ۷۵۰ میلیون تومان کمک مردمی در طرح نذر قربانی جمع آوری شده است.

وی بیان کرد: در طرح احسان حسینی بیش از ۲ میلیارد و ۳۴۷ میلیون تومان و در اطعام و افطاری بیش از یک میلیارد و ۸۹۷ میلیون تومان مشارکت مردمی را داشته‌ایم. جشن نیکوکاری و عاطفه‌ها ۲ رویداد مهم در جمع آوری کمک‌های مردمی بوده که در جشن نیکوکاری بیش از ۲ میلیارد و ۳۹۰ میلیون تومان و در جشن عاطفه‌ها بیش از ۶۳۴ میلیون تومان مشارکت مردمی را شاهد بودیم.

محمدرضایی افزود: طی سال گذشته سه هزار و ۴۳۳ حامی در شهرستان تاکستان با کمک بیش از پنج میلیارد و ۶۳۵ میلیون تومانی از یک هزار و ۲۹۳ فرزند معنوی خود حمایت کرده‌اند که این کمک در شهر تاکستان در طرح اکرام ایتام بیش از یک میلیارد و ۳۰ میلیون تومان و در طرح اکرام محسنین بیش از یک میلیارد و ۹۴۷ میلیون تومان بوده است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) تاکستان در پایان یادآورشد: عموم مردم نیکوکار برای کمک به نیازمندان و محرومان تاکستان می‌توانند از طریق مراجعه حضوری و یا کد مهربانی # ۰۲۸۶*۸۸۷۷* کمک‌های خود را اهدا کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha