تیمور باقری در گفت وگو با ایسنا- هدف از اجرای این طرح را تشویق مسافرین به انجام سفرهای برنامه ریزی شده و ترویج فرهنگ آن در بین خدمات گیرندگان بخش حمل و نقل مسافری و خدمات رسانی بهتر به مردم جهت برنامه ریزی برای انجام هرچه بهتر سفرهای تابستانی عنوان کرد و گفت: برخی از شرکت ها از فروش بلیت به صورت اینترنتی خودداری می کنند که همه شرکت های مسافربری موظف هستند از این طرح تبعیت کنند تا مردم به راحتی بتوانند سفرهای خود را مدیریت و برنامه ریزی کنند.
وی با بیان اینکه تمامی شرکت های حمل ونقل مسافری موظفند از ابتدای تیر ماه سال جاری حداقل ۸۰ درصد ظرفیت سرویس های اتوبوسی خود را در مسیرهای برون استانی از طریق سایتها و آپ های اینترنتی و موبایلی طرف قرار داد شرکت های حمل و نقل را به فروش برسانند، ادامه داد: شرکت های حمل ونقل مسافر در قالب این طرح موظفند در بازه ی زمانی ۱۵ روزه ارائه سرویس جهت پیش فروش بلیت را در سامانه های اینترنتی رعایت کنند.
معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در قالب این طرح، اداره کل راهدارای و حمل و نقل جاده ای استان موظف است ضمن نظارت مداوم و مستمر بر عملکرد شرکت های حمل و نقل در این خصوص با موارد تخلف و شکایت های واصله برخورد جدی و موثر را از طریق کمیسیون های مربوطه در دستور کار قرار دهد.
باقری در پایان خاطر نشان کرد: در حال حاضر ۳ پایانه مسافری در شهرستانهای زاهدان، زابل و سراوان و ۶۴ شرکت مسافربری در حوزه تحت پوشش اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان نسبت به خدمات دهی به مسافرین محترم اقدام میکنند.
انتهای پیام
نظرات