• شنبه / ۱۰ تیر ۱۴۰۲ / ۲۳:۲۹
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1402041006139
  • خبرنگار : 50188

معاون باشگاه مس رفسنجان عنوان کرد

بازی تدارکاتی مس رفسنجان در آذربایجان یا ارمنستان/ رد مذاکره با حسینی و مهری

بازی تدارکاتی مس رفسنجان در آذربایجان یا ارمنستان/ رد مذاکره با حسینی و مهری

ایسنا/خوزستان مدیر ورزشی باشگاه مس رفسنجان ضمن اعلام پیشنهاد دو کشور آذربایجان و ارمنستان به این تیم برای برگزاری بازی دوستانه، مذاکره این باشگاه با دو ستاره باشگاه استقلال را رد کرد.

سعید فتاحی امشب ۱۰ تیرماه در حاشیه آغاز تمرینات تیم مس رفسنجان در شهر سرچشمه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از روز گذشته تمرینات مس رفسنجان در سرچشمه شروع شده و قبل از آن سه روز در تهران تمرینات را پیگیری کردیم، بعد از یک هفته برای سه بازی تدارکاتی و اردوهایی که خواهیم داشت.

به گزارش ایسنا، او افزود: از آقای ربیعی و کادر ایشان و بازیکنانی که از ما جدا شدند تشکر میکنم چرا که برای این تیم تلاش کرده‌اند. سه بازیکن اضافه کردیم و سعی کردیم شاکله تیم را حفظ کنیم، در روزهای آینده هم یکی دو بازیکن به جمع ما اضافه می‌شود، تلاش می‌کنیم یک مهاجم خارجی جذب کنیم چون در فوتبال کشور مهاجم تراز اول خیلی کم است و سعی می‌کنیم این نیاز را برطرف کنیم.

مدیر ورزشی باشگاه مس رفسنجان در خصوص چشم‌انداز این باشگاه در فصل جاری، گفت: قطعاً با توجه به تلاش‌هایی که تاکنون برای مس رفسنجان کشیده شده، تیم از لیگ دسته اول به لیگ برتر آمده و با توجه به این‌که بنده در فوتبال کشور سال‌ها مدیریت کردم، مثل تیم رفسنجان کمتر داشتیم که پس از صعود رتبه خوبی بگیرد و آن‌را حفظ کند. تمام تلاش ما این است که اتفاقات بهتر بیفتد. از بازیکنان، مربی و هوادار می‌خواهیم که انرژی مثبت داشته باشند برای این‌که حتی برای قهرمانی لیگ، جام حذفی و کسب سهمیه بجنگیم.

فتاحی در خصوص زمان افتتاح ورشگاه شماره یک شهدای مس رفسنجان نیز گفت: با توجه به کم‌آبی متاسفانه آفت قارچ چمن ورزشگاه را درگیر کرده که باشگاه تمام تلاش خود را می‌کند، مسئولین شهرستان نیز مشکل کم‌آبی آن منطقه را حل کنند چون اگر آب آن منطقه تامین نشود با توجه به وجود ۴ زمین چمن، قطعاً چمن‌های تمرینی و استادیوم به مشکل برخواهند خورد.

او افزود: تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم که قبل از لیگ تورنمتی برگزار کنیم و اگر بشود جام شهدا یا جام افتتاحیه برای این ورزشگاه برگزار کنیم. تورنمنت را پس از قرعه‌کشی لیگ برگزار می‌کنیم اما رایزنی‌های لازم انجام شده و بعد از قرعه‌کشی سه تیم را انتخاب می‌کنیم که تورنمت چهارجانبه داشته باشیم.

فتاحی در پاسخ به ایسنا درباره مشخص شدن اردوی خارجی این تیم، اظهار کرد: اردوی خارجی هنوز ۱۰۰ درصد نشده اما از ارمنستان و آذربایجان برای بازی تدارکاتی درخواست شده و درحال بررسی هستیم که حداقل دو بازی دوستانه در این کشورها برگزار کنیم.

مدیر ورزشی باشگاه مس رفسنجان هم‌چنین در خصوص سوال دیگر ایسنا مبنی بر شایعات زیاد پیوستن و مذاکره سید حسین حسینی دروازه‌بان استقلال به مس رفسنجان، گفت: خیر، دو دروازه‌بان خیلی عالی داریم و این دو دروازه‌بان بهترین عملکرد را در سال گذشته داشتند، سعی می‌کنیم یک دروازه‌بان زیر ۲۳ سال هم بخاطر محدودیت‌هایی که در لیست است داشته باشیم.

فتاحی درباره بودجه امسال مس رفسنجان گفت: تا آنجا که روال کار است این‌ها مربوط به مدیریت باشگاه است و سرمربی راجع به بودجه باشگاه نباید شرط بگذارد و هیچ جای دنیا عرف نیست. به هر حال ویترین صنایع مس در ورزش، باشگاه مس رفسنجان است و باید مسئولین کمک کنند و آنچه که باید انجام شود، صورت بگیرد. اردو اگر برای تیم لازم باشد باید انجام شود اگر شما در ایران هم اردو بزنید خیلی هزینه تفاوتی نمی‌کند و قطعاً اردو در ایران گران‌تر از اردو در خارج از کشور است.

وی در مورد زیرساخت‌های ورزشی در رفسنجان، بیان کرد: از مسئولین مس تشکر می‌کنم که این امکانات را در رفسنجان، شهربابک و کرمان احداث می‌کنند، اصلیت من در پاریز است و همه شهرهای استان کرمان را دیدم. از نظر امکانات و زیرساخت ضعیف بوده اما خدا را شکر حالا این امکانات بوجود آمده و قطعاً اوقتی زیرساخت وجود دارد حق بچه‌های این منطقه است که در همه رشته‌ها پیشرفت کنند. امیدوارم روزی ۵۰ درصد بازیکنان برای همین منطقه استان کرمان باشند.

فتاحی درباره این‌که چقدر احتمال پیوستن بازیکنان استقلال با توجه به سابقه ورزشی او در این باشگاه، به مس رفسنجان است، پاسخ داد: ما فوتبالی هستیم، من سازمان لیگ بودم، استقلال و فولاد بودم، قطعاً ارتباطات بین ما هست اما کاری انجام می‌دهیم که به صلاح تیم باشد نه بحث استقلال است نه پرسپولیس، از تمام توانم استفاده می‌کنم که بهترین اتفاق برای تیم ما رقم بخورد.

وی در خصوص مذاکره با سعید مهری، این موضوع را تکذیب و اعلام کرد مس رفسنجان با سعید مهری مذاکره‌ای نداشته است.

او هم‌چنین در خصوص تمدید قرارداد با ایمان سلیمی گفت: با ایمان سلیمی در حال مذاکره هستیم و امیدواریم ایشان هم تمدید کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha