• چهارشنبه / ۱۴ تیر ۱۴۰۲ / ۱۵:۰۲
  • دسته‌بندی: ایلام
  • کد خبر: 1402041409024
  • منبع : نمایندگی ایلام

بازرس کل استان ایلام:

خط قرمزی برای مبارزه با فساد وجود ندارد

خط قرمزی برای مبارزه با فساد وجود ندارد

ایسنا/ایلام بازرس کل استان ایلام گفت: در سازمان بازرسی هیچ‌گونه خط قرمزی برای مبارزه با فساد وجود ندارد و بسیج حقوقدانان می‌تواند در مبارزه با فساد و ارسال گزارشات به بازرسی نقش بسزائی داشته باشند.

«مالک روشنی» در دیدار با  رئیس و اعضای بسیج حقوقدانان استان اظهار کرد: بسیج حقوقدانان به عنوان یک نهاد حقوقی و مردمی نقش بسزایی در جامعه می‌تواند داشته باشد چرا که بسیج این شجره طیبه انقلاب در هر زمان و در هر کدام از موضوعات و مشکلات مهم کشور که  ورود کرده، سربلندی و موفقیت را به دنبال داشته و یکی از موضوعات مهم که باید بسیج حقوقدانان نقش پررنگ‌تری در آن داشته باشند،جهاد تبیین می‌باشد و این مهم از دغدغه‌های مقام معظم رهبری است.

وی با تاکید بر نقش بسیج حقوقدانان در پیشگیری از جرم و آسیب‌های اجتماعی ، تصریح کرد: بسیج حقوقدانان در معاضدت و ارشاد حقوقی می‌تواند کمک بسزائی به افرادی که به دلیل نداشتن تمکن مالی قدرت استفاده از وکیل را ندارند، داشته باشد.

 روشنی گفت: در سازمان بازرسی هیچ‌گونه خط قرمزی برای مبارزه با فساد وجود ندارد و بسیج حقوقدانان به عنوان یک قشر مردمی ودلسوز نظام و انقلاب میتوانند در مبارزه با فساد و ارسال گزارشات به بازرسی نقش بسزائی داشته باشند.

 سرهنگ «ملکی» مسئول بسیج حقوقدانان استان نیز در این جلسه به ارائه گزارش کاملی از فعالیت‌های این نهاد پرداخت و گفت: بسیج و بسیجی از شروع تاسیس این سازمان در همان اوایل انقلاب و در دوران ۸ سال جنگ تحمیلی و تا به حال در تمامی صحنه‌ها با جانفشانی ارائه خدمت کرده است.

 به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی بازرسی استان، وی در پایان این جلسه گفت: امیدواریم  با همدلی و همفکری با سازمان بازرسی و همه مجموعه‌های دستگاه قضایی بتوانیم در جهت رسیدن به اهداف والا و نهایی انقلاب که همانا زمینه سازی حکومت امام زمان (عج) می‌باشد گامی برداشته باشیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha