• جمعه / ۲۷ مرداد ۱۴۰۲ / ۱۱:۱۵
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1402052717047
  • خبرنگار : 50163

تکمیل پروژه فاضلاب خرم‌دره نیازمند ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار

تکمیل پروژه فاضلاب خرم‌دره نیازمند ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار

ایسنا/زنجان فرماندار خرم‌دره گفت: برای تکمیل پروژه فاضلاب خرم‌دره ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

فیاض محبی شامگاه دیروز (۲۶ مردادماه) در مراسم تجلیل از خبرنگاران خرم‌دره با بیان اینکه خبرنگاران پل ارتباطی مردم و مسئولان هستند، عنوان کرد: خبرنگاران بدون هیچ چشم‌داشت و از روی دلسوزی برای این مردم و حل مشکلات آنان قلم می‌زنند.

وی با بیان اینکه مردم خرم‌دره خوشبختانه حضور بسیار باشکوهی برای برگزاری مراسم‌ عزاداری در خرم‌دره داشتند، ادامه داد: امسال دشمنان برنامه‌های و شیطنت‌های خاصی برای این مراسم‌ داشتند که خوشبختانه حضور پرشور مردم در این مراسم‌ها این توطئه‌ها را خنثی کرد.

وی با تاکید بر ضرورت توجه به جهاد تبیین مورد نظر مقام معظم رهبری و همچنین تبیین دستاوردهای نظام، تصریح کرد: علاوه بر اطلاع‌رسانی صحیح و صادقانه مطالبه‌گری از مسئولان نیز از مهم‌ترین وظایف خبرنگاران است.

محبی با توصیح اینکه همه ما باید قدردان وحدت و امنیتی که در شهرستان است باشیم، ادامه داد: از نقدهای خوب و سازنده ناراحت نمی‌شویم و پذیرای این انتقادات هستیم و از مسئولان شهرستان نیز درخواست داریم در نهایت متانت و ادب پاسخگوی این نقدها باشیم.

وی با اشاره به اینکه خرم‌دره طبیعت و محیط‌زیست زیبایی دارد، افزود: برخی از افراد فرصت‌طلب و سودجو به دنبال تخریب محیط‌زیست و طبیعت شهرستان هستند که در راستای حفظ این جاذبه‌های خدادادی حساس بوده و با تمام توان پای کار هستیم.

وی با اشاره به اینکه در حوزه ورزش شهرستان نیز با مشکلات مختلفی روبرو هستیم، ادامه داد: متاسفانه یک زمین چمن استاندارد برای ورزشکاران و میزبانی از مسابقات در شهرستان  نداریم.

محبی با تاکید بر اینکه نشستن، عکس گرفتن و صورت‌جلسه نوشتن مشکلات شهرستان را حل نمی‌کند، متذکر شد: وجود برخی از مشکلات مانند نبود پارک خوب و نامناسب بودن محوطه حمام تاریخی یان‌یان، مشکلات مجموعه غزال و زمین‌های اصناف دردهایی برای شهرستان است که نیاز به درمان دارد.

فرماندار خرم‌دره یکی دیگر از دغدغه‌های اصلی این شهرستان را مشکلات مربوط به فاضلاب برشمرد و ادامه داد: فاصلاب خرم‌دره برای اتمام نیاز به ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار دارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha