• شنبه / ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ / ۱۱:۲۰
  • دسته‌بندی: یزد
  • کد خبر: 1402052817553
  • خبرنگار : 50214

نمایشگاه جامع نیازمندی‌های اربعین در یزد برپا شد

نمایشگاه جامع نیازمندی‌های اربعین در یزد برپا شد

ایسنا/یزد نمایشگاه جامع نیازمندی‌های اربعین با هدف عرضه محصولات و خدمات فرهنگی، بهداشتی، رفاهی و ملزومات پیاده‌روی اربعین در یزد برپا شد.

این نمایشگاه به همت ستاد مردمی اربعین استان و سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد، در آستانه اربعین حسینی و با عنوان «نمایشگاه جامع نیازمندی‌های اربعین ۴» در حسینیه ثارالله شهر یزد دایر شد.

در این نمایشگاه که امروز و فردا ۲۸ و ۲۹ مردادماه نیز دایر خواهد بود، ملزومات سفر، محصولات فرهنگی، آموزشی و کتاب، خدمات فرهنگی، بهداشتی و پزشکی، غرفه ویژه بانوان و کودکان برپاست.

علاقه‌مندان به بازدید از نمایشگاه مذکور می‌توانند از ساعت ۱۷ تا ۲۲:۳۰ به محل برگزاری نمایشگاه در حسینیه ثارالله مراجعه کنند.

اخیراً نمایشگاه دستاوردهای تشکل‌های مردمی و سازمان های مردم نهاد استان نیز به مناسبت گرامیداشت هفته تشکل‌ها و مشارکت‌های اجتماعی نیز به همت سازمان فرهنگی شهرداری در پارک آزادکان یزد برگزار شد که «محمد فکر» رئیس اداره اجتماعی این سازمان در مورد آن گفت: این نمایشگاه با حضور ۵۵ سازمان مردم نهاد، جمعی از مسئولین و استقبال گسترده شهروندان همراه بود.

وی افزود: این نمایشگاه در حوزه‌های مختلف اعم از توانمندسازی افراد، پیشگیری و کاهش آسیب‌های اجتماعی، سلامت اجتماعی در قالب آموزش‌های مختلف و اشتغالزایی فعالیت داشت و تشکل های مردم نهاد با برنامه‌های متنوعی، دستاوردهای خود را به در معرض دید عموم قرار دادند.

فکر با اشاره به برگزاری برنامه‌های فرهنگی ورزشی، تئاتر خیابانی، اجرای سرود، پایش سلامت شهروندان و غربالگری در حوزه سلامت عمومی، ایستگاه رادیویی، غرفه کودک، موکب پذیرایی، اجرای مسابقه و اهدای جوایز به عنوان دیگر برنامه‌های این نمایشگاه، از مشارکت استانداری، اداره کل ورزش و جوانان، بهزیستی و نیروی انتظامی یزد در این برنامه خبر داد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha